1500,- for 1 palle fra Helsingborg til Sorø??Det må kunne gøres for 500,- kender du nogen?
Fra Sorø
Tilmeldt 19. Jan 09
Fragten dræber overskuddet , jeg søger en fragtmand eller lignende som kan tage en palle med hjem fra Sverige (lidt udenfor Helsingborg) og aflevere den i Sorø 4180.
DHL skal have den nette sum af 1500,- spir for opgaven, det kan sgu ikke passe...........
Jeg får ca. 3 paller i måneden. (det skulle gerne blive mere)
Håber på hjælp til opgaven.
Svar
BRANDS: MASITA TEAMWEAR // SPORTDOC // SPORTQUIP // REUSCH // VISION TECHNOLOGIES // ERREA TEAMWEAR // SPIDERTECH // SKINS // WWW.ISPOSEN.DK
Tilmeldt 20. Feb 10
BrandtLogistics
Skrevet
29-10-2012 kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Allan!
Hold nu op det var dyrt via DHL !
Men ved du hvad? Vi har terminal og distributionspriser på begge sider af Øresund og kan lave transporten for ca. 1/3 af prisen.
Skriv til mig på martin@brandt-logistics.net så kan vi aftale nærmere.
Glæder mig til at høre fra dig,
Martin B
Svar
Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net
Tilmeldt 18. Sep 12
olsen87
Skrevet
29-10-2012 kl. 14:09
Svar
Svar
Tilmeldt 23. May 08
Hej Allan, Det lyder voldsomt med DHL..! Vi har fast biler i sydsverige. Jeg vil gerne løse opgaven for dig, hvis du sender detaljer på godset: jacobbecker@jacobbecker.dk mvh Jacob
Svar
Fra Sorø
Tilmeldt 19. Jan 09
hej Jacob, tak for meldingen. Jeg har booket hos en anden i denne omgang så får vi se hvordan det løber af stablen. Mvh Allan
Svar
BRANDS: MASITA TEAMWEAR // SPORTDOC // SPORTQUIP // REUSCH // VISION TECHNOLOGIES // ERREA TEAMWEAR // SPIDERTECH // SKINS // WWW.ISPOSEN.DK
Fra Sorø
Tilmeldt 19. Jan 09
Svar
Fra Sorø
Tilmeldt 19. Jan 09
Hej martin
tak for tippet, jeg har booket hos en anden som reagerede på mit indlæg , så ser vi hvordan det går.
Mvh
Allan
Svar
Tilmeldt 20. Feb 10
BrandtLogistics
Skrevet
29-10-2012 kl. 15:18
Svar
Det var så lidt - du siger bare til hvis det bliver aktuelt med transport i fremtiden
Har også sendt dig en privatbesked her med prisen vi kan gøre det til.
Pøj pøj med det
Mvh,
Martin B.
Svar
Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net
Tilmeldt 11. Jul 12
jvk
Skrevet
29-10-2012 kl. 16:19
Svar
Hvis der er noget i fremtiden, kan BWS måske være billige, vi bruger BWS til Sverige, da de har givet os de bedste priser.
Svar