Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til oprettelse af en wordpress (?) side m. webshopløsning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Oct 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg skal bruge en side, hvor brugere kan oprette og uploade indlæg med tekstmateriale, billeder mv. Jeg har fået anbefalet wordpress, men eftersom jeg overhovedet ikke er teknisk anlagt, vil jeg gerne høre jeres mening om dette. Det administrative skal være forholdsvist nemt tilgængeligt for en ikke-så-teknisk anlagt person (som mig) Smile

På sigt er det hensigten, at siden skal kobles sammen med en webshop, så løsningen skal gerne kunne gå op i en højere enhed. Jeg er ved at lære prestashop at kende ifbm. en anden webshop, jeg har, men ved ikke, om der findes en løsning hvor prestashop kan "forbindes" med ovennævnte krav og ønsker?

Jeg vil rigtigt gerne høre jeres forslag, og eftersom jeg endnu ikke har nogen på jobbet, så er bud på dette område også velkommen.

Med venlig hilsen

Line T

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:58

Hej Line, 

Det lyder spændende! Jeg har sendt dig en besked i din indbakke/privat besked :-)

mvh. Jonst

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:24

For at give dig den bedste rådgivning, har jeg behov for at vide lidt mere om dine webshop planer, da der er mange muligheder.

Wordpress er et godt cms system at starte i, da det er let at lære. Wordpress kan integreres i flere forskellige webshop systemer.

Jeg kan tilbyde dig en Wordpress cms hjemmeside løsning til 2.999 kr. inkl. webhotel, dansk domænenavn og telefonsupport.

Senere kan hjemmesiden udbygges med WP e-Commerce, Magento eller et andet webshop system med mulighed for kortbetaling.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 14:50

Hej Line.

Man kan godt få en Blog på en Prestashop. Men du kan jo lige smide en PM hvis det er noget du vil videre med.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)