Lav nogle tekster og skab noget trafik. Min første var en lokal side der omhandlede bilforhandlere, der var ikke lagt så meget arbejde i den, og den lavede ca 100-120 kr om måneden på adsense. Men der var heller ikke ret mange besøgende. Men lærte meget af og lave den. Du skal bare læse en masse om det og blive ved og ved og tro på det, så skal det nok komme. |
Martin Sølberg:Jeg laver mine egne tekster nu hvor jeg ved det kan lade sig gøre og tjene lidt, men hvis jeg nu fik lavet nogle gode tekster og et fedt design, hvad ville dit gæt være hvor meget jeg ville tjene om måneden?
Få lavet et lækkert design, en masse godt og unikt (selvskrevet) indhold og kæmp for at få så meget trafik på din side som overhovedet muligt. Og skriv gerne om et emne, der virkelig interesserer dig.
Det her med at tjene penge på nettet er et emne, der allerede er "udnyttet" i helt ubeskrivelig grad (der er i forvejen utallige af den slags sider), så hvis du skal tjene penge på dette emne, skal du helt sikkert ligge rigtig godt placeret på Google. Det skal du vel egentlig dybest set uanset hvilket emne, du vælger, med mindre du får trafik andetstedsfra, som eksempelvis YouTube, etc.
Hvor mange penge, du kan tjene på det, er umuligt at spå om. Det afhænger helt af, hvor hårdt du er villig til at arbejde for det. Der skal hårdt arbejde til, men det er jo også kun en del af spændingen. Kæmp for det!
Dbh
Thomas