|
Hej, Aminoer. Jeg har solgt et par sider herinde, og dette bliver den sidste af dem. Grunden til at jeg har valgt at sælge nogle af mine sider, er fordi at jeg har valgt at bruge mine kræfter andre steder. De sider jeg har solgt (og denne) er ikke den slags sider som jeg arbejder med mere, og derfor vil jeg heller ikke bruge tid på dem (selvom der sagtens kan være potentiale i dem). Som du kan se ovenover, så er siden Appnyhed.dk. Fakta om Appnyhed.dk:
Siden sælges for kun 500,- da jeg skal af med den med det samme. Der er som sagt ikke noget koncept med den, men for de 500,- får de rigtig meget for pengene alligevel. Jeg overfører domænet til dig via. Dk-hostmasters, og så er siden din. Der er integreret nogle forskellige ting i designet, men det gider jeg overhovedet ikke at pille ved. Så snart jeg har overført domænet, vil jeg ikke have noget med siden at gøre - jeg vil ikke yde service, grundet den lave pris.
Så hvis du går med drømmen om en fin WordPress side, så skal du slå til. Send mig en privat besked, hvis du har spørgsmål eller lignende. Jeg skriver her i tråden, når siden er solgt. God Weekend!
|
Færdig WordPres side sælges - med tekster, sociale sider, logo, og meget mere
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem