Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger med Investor, der har erfaring med marketing og branding til ny dansk portal.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer 

Jeg er en ung iværksætter der i gennem længere tid med min ligestillede partner har arbejdet på en online portal. Den gør det nemmere for folk at ansøge om finansiering da vi har indgået aftaler med samtlige banker i Danmark. Vi søger en tredje part der eventuelt kunne have lysten til at være med investor

Detaljer omkring projektet vil blive oplyst, hvis det har nogles interesse. Er desværre meget forsigtig med at videre give oplysninger til alle og en hver, da vi næsten er klar til at lancere denne side som helt klart har et stort potentiale. skriv til mig i PB

Med venlig hilsen Julian Rolf Larsen. 

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 23:24

julianrl:

Vi søger en tredje part der eventuelt kunne have lysten til at være med investor. 

I kan tage et kig på Amino Kapital. Der er i øjeblikket 112 investorer/långivere med en samlet kapital på over 250 mio. kroner.

Link: Amino Kapital.

Held og lykke.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46609
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:24

synes også I skal prøve via Amino kapital - men lige kort så tror jeg investor vil tænke - hvad skal de mon bruge penge til. Jeg ved godt at det får han at vide i en PB, men han/hun skal nok ha lidt mere fra jer, for at "lokke" investor ud i en PB TROR jeg. 

I er næsten klar til at lancere side - det er så ikke det pengene er til, Hvad skyder I selv ind - skal investors penge på nogen måde gå til løn til jer - eller er der nogle andre behov - bare lidt i kan angive, kan gøre investor interesseret nok til at sende en PB. Der er MASSER af sites som ikke er startede - som en investor kan komme penge i, så I må se at stikke mere i øjnene

Det vil måske også undre, når man har aftaler med samtlige banker i Danmark (og der er altså rigtigt mange - så måske i virkeligheden ikke samtlige over 110 banker vil han tænke) - om at hjælpe med finansiering for folk der bruger jeres hjemmeside - hvorfor så ikke lade DEM finansiere jer - ofte vil banken jo være langt billigste finansiering, da en privat investor ofte vil ha indflydelse og en fast del af kagen.

god vind med det i alle fald

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)