Brug for løsning til at modtage abonnements betaling samt faktura
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Du har slået PB fra, men din hjemmeside winepromotion - som jeg som vin interesseret lige ville kigge til (var det ikke tidligere club amarone) virker ikke (hos mig i alla fald)
vh
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
28-10-2012 kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Betalingsservice web fra Nets tilbyder automatisk månedlig træk fra kunders konto. De kan tilmelde sig over nettet via nemid .
Du kan også bruge en side som 2co.com hvis du ønsker at lave et træk på deres kreditkort hver måned.
Svar
Tilmeldt 8. May 07
Remy
Fra
Remy
Skrevet
28-10-2012 kl. 08:37
Svar
Det er nok noget du selv skal bygge. Vi har det sådan et modul bygget i ASP .net. Men det er jo skræddersyget til vores virksomhed .
Svar
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Lars hvilket system bruger du til at trække pengene?
Jeg har en indløsningsaftale hos Euroline, betalingsgateway fra ePay og så har jeg kodet min WP side op imod ePay's API som via et Cron Job på serveren trækker penge hver gang det er nødvendigt.
Mvh
Lars
Svar
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Patrick
Skrevet
28-10-2012 kl. 14:18
Svar
Mange tak for jeres svar. Kigger nærmere på alle løsningerne
Svar
Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Patrick
Skrevet
28-10-2012 kl. 19:57
Svar
Svar
Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Patrick
Skrevet
28-10-2012 kl. 19:57
Svar
Christian Kaiser Franksøn:
Betalingsservice web fra Nets tilbyder automatisk månedlig træk fra kunders konto. De kan tilmelde sig over nettet via nemid.
Du kan også bruge en side som 2co.com hvis du ønsker at lave et træk på deres kreditkort hver måned.
Hvordan virker http://2co.com?
Svar