Nu har jeg fået kigget lidt på nettet omkring opsætning af wordpress side, men som jeg også havde forventet, så var dette en lidt for stor mundfuld for mig som nybegynder.
Jeg postede igår et spørgsmål til hvordan jeg kunne gøre således, at hvis jeg havde en hjemmeside hvor der var en fane som hed "tilføj billede" og man så kom ind på en underside - altså væk fra forsiden - var det på undersiden, at man skulle skrive en lille tekst og vedhæfte billedet, når man så havde gjort det blev billedet vidst på forsiden.
Hvis vi siger fanen "features" fik skiftet navn til "tilføj billede", når man klikkede på tilføj billede kom man ind på undersiden hvor man skal tilføje billedet. Når man har tilføjet billedet kommer ens billede så som nummer 1 istedet for professionen, og professionen bliver så nummer 2 billede - det nye billede kommer altså nummer 1 og resten af billederne falder en plads ned - i alt skal der måske være 9 billeder på siden, de billeder som så bliver "slået af" forsiden bliver så gemt således at man altid kan finde dem igen ved at søge.
Er det noget man kan gøre og hvor meget vil det ca. komme til at koste hvis man skal have en til at lave det? Har som sagt kigget lidt på det og har fundet ud af, at man måske kunne bruge en variable til dette, dette er dog kun en tanke.