Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Dansk telemarketing selskab, som har valgt at outsource - Til mødebooking af Danmarkspræmiere på en helt ny aktivitet

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 114
Fra  Astrosmykker.dk Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ( mulige samarbejdespartner ) 

Vi er et ny startet firma som har med spil/aktiviteter afgøre. Vi har været ude i den store verden for,at undersøge markedet for populære spil.. Da vi var en tur i USA stødte vi på spillet shuffleboard.
Spillet var at finde på alle steder hvor der var turister -> Campingpladser, feriecentre, forlystelseparker, ældre klubber osv. Til vores store overraskelse, dyrkede de det også som en sport, hver søndag spillede de på konkurrenceplan, på stadions med 20-30 baner, op til 10-15.000 tilskuere.
Spillet har set sit lys i Europa, og er bla. at finde i Tyskland. Mit firma New Games Danmark har fået importen af spillet i Danmark.. Der ligger nu en kæmpe opgave med at få udbredt spillet til hele landet.
DGI har taget spillet under sine vinger, og vil være med til at udvikle det til en sportsgren her i DK.
Vi har brug for en dygtig phoner/Mødebooker til at få møder i stand, til en start på Sjælland. Vi søger en No Cure/No Pay løsning, med en mødebooking frekvens på 20-30 booket møder pr. 10 dage. 
Jeg er allerede ude og holde en del møder, derfor har jeg simpelthen ikke tiden til at sidde og booke dagen lang. Vi er 2 i firmaet som kører rundt og holder møderne.
Det firma vi vælger til at booke vores møder, er fra start 1 Nov. På samme dato er vores hjemmeside oppe at stå. Hvad kan i tilbyde os?
Send en mail til mig på:
info@newgamesdanmark.dk
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)