Jeg har åbnet en webshop der sælger e-cigaretter , jeg har omkring 20 besøgende om dagen og har haft åbent i en måneds tid. Men jeg har ingen salg, der er flere kunder der har været helt over til betaling, men de har bare ikke fuldført ordren ?
Betalingsløsningen virker fint har tjekket.
Nogen der kan give lidt feedback på hvad der kan gøres bedre?
Så kommer man til betalingen, der kan man kun vælge Paypal - hvilket mange ikke fatter en bjælde af, så der taber du helt klart nogle.
De sidste taber du så når man får nedenstående besked, for det første hedder jeg ikke Anders, så hvor kommer det fra, og for det andet så står der, at fakturaen allerede er betalt?
Der er altså noget som ikke virker rigtigt og det er måske derfor du ikke sælger noget ....
Jeg ville ændre tekst under punkt 5. betalingsform til: Du kan betale med Visa og MasterCard via PayPal's hjemmeside.
Eller noget i den stil. Da der er mange som ikke kender PayPal, og derfor har mindre tillid til denne betalingsløsning, skal du forvente at miste nogle ordre.
Du skriver fri fragt ved køb over 100 kr., men på min testordre blev der lagt 40 kr. på i fragt.
20 besøgene om dagen er jo ikke vildt mange , men måske burde have været 1 par salg
leder efter kontakt info har noget at spørge om kan kun finde en kontakt formular jeg vil have svar nu så det er en fordel med chat suport og gerne et telefon nummer på siden
cvr nummer få det på siden hele vejen igennem det styrker sidens troværdig
hvad skal i bruge mit telefon nummer og hvad betyder det med område , der tror jeg også nogle falder især når der ikke findes en suport eller tlefon nummer.
på jeres facebook side er jeres telefon nummer så sæt det på jeres side frem med det
få gerne titler og tags på billederne derved en chance de findes i en google søgning
dankortlogo på siden det vil klart også forbedre siden nogle har stadigvæk ikke visa kort og paypal der falder sikkert også nogle fra igen det så jeg du havde på siden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows