Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Intet salg !! Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hirtshals
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 327
Fra  3 Ferietilbud Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

Jeg har åbnet en webshop der sælger e-cigaretter , jeg har omkring 20 besøgende om dagen og har haft åbent i en måneds tid. Men jeg har ingen salg, der er flere kunder der har været helt over til betaling, men de har bare ikke fuldført ordren ?

Betalingsløsningen virker fint har tjekket.

Nogen der kan give lidt feedback på hvad der kan gøres bedre?

Webshoppen : http://e-cigaretforhandleren.dk 

Med Venlig Hilsen

Anders Vajhøj

Få op til 3 gratis og uforpligtende tilbud på en leasningaftale hos http://leasingoffer.dk 

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 10:50

I dit tjek out skal man udfylde område, men hvad er det, det kan jo ikke være postnummer du mener, det står jo nedenunder?

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Fra  Altero Design Skrevet kl. 10:51

Og hvorfor SKAL du bruge mit telefonnummer?

Fjern alt det som ikke er ABSOLUT nødvendigt ....

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:54

Nu er 20 besøgende om dagen jo ikke mange at måle på, du skal regne med at der skal mange forbi pr. salg.

Der er lige nogle grunde til jeg f.eks ikke ville handle hos dig.

1. Paypal

2. intet CVR

3. intet telefonnummer.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Fra  Altero Design Skrevet kl. 10:54

Så kommer man til betalingen, der kan man kun vælge Paypal - hvilket mange ikke fatter en bjælde af, så der taber du helt klart nogle.

De sidste taber du så når man får nedenstående besked, for det første hedder jeg ikke Anders, så hvor kommer det fra, og for det andet så står der, at fakturaen allerede er betalt?

Der er altså noget som ikke virker rigtigt og det er måske derfor du ikke sælger noget ....

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:59

En ting mere du bør overveje at fjerne er;

Indtast din rabatkode her"

Den springer lige i hovedet på mig når jeg vil bestille - og jeg har ingen rabatkode = jeg føler mig snydt :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:01

Ved bestilling skal man indtaste område. Det kan du ændre med dette modul: http://www.magentocommerce.com/magento-connect/danish-configuration.html

Jeg ville ændre tekst under punkt 5. betalingsform til: Du kan betale med Visa og MasterCard via PayPal's hjemmeside.

Eller noget i den stil. Da der er mange som ikke kender PayPal, og derfor har mindre tillid til denne betalingsløsning, skal du forvente at miste nogle ordre.

Du skriver fri fragt ved køb over 100 kr., men på min testordre blev der lagt 40 kr. på i fragt.

Fejl i PayPal opsætning. Se Oxkjærs indlæg

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:43

20 besøgene om dagen er jo ikke vildt mange , men måske burde have været 1 par salg

leder efter kontakt info har noget at spørge om kan kun finde en kontakt formular jeg vil have svar nu så det er en fordel med chat suport og gerne et telefon nummer på siden

cvr nummer få det på siden hele vejen igennem det styrker sidens troværdig

hvad skal i bruge mit telefon nummer og hvad betyder det med område , der tror jeg også nogle falder især når der ikke findes en suport eller tlefon nummer.

på jeres facebook side er jeres telefon nummer så sæt det på jeres side frem med det

få gerne titler og tags på billederne derved en chance de findes i en google søgning

dankort logo på siden det vil klart også forbedre siden nogle har stadigvæk ikke visa kort og paypal der falder sikkert også nogle fra igen det så jeg du havde på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hirtshals
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 327
Fra  3 Ferietilbud Skrevet kl. 13:05

Nu har jeg fået rettet op på alle de fejl .

Vil i prøve at se om det er rettet ved jer også?

har i flere gode ting i synes der skal rettes ? evt gode råd?

Grunden til jeg ikke har cvr nummer på siden er, at jeg ikke har fået et cvr nummer endnu.

mvh Anders Vajhøj

Få op til 3 gratis og uforpligtende tilbud på en leasningaftale hos http://leasingoffer.dk 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 13:13

Anders V:
har i flere gode ting i synes der skal rettes ? evt gode råd?

Der er mange ting endnu. en simpel ting som dit Favicon skal rettes. Dine produktbilleder Osv.. Du bør nok søge noget profesionelt hjælp til det.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)