Vi overvejer forskellige konstellationer for online salg af vores varer direkte fra virksomheden til slutbrugerens adresse (hele DK). Varerne sælges i dag alene i supermarkeder og øvrig detaill Vores ubetinget største barriere er fragt. Skal kunne fragtes i en kasse, der tåler at blive rystet og væltet, men under ingen omstændigheder må vendes på hovedet. Må desuden kun koste max. 100 kr (?) pr. ordre. Jeg har to spm.: 1) Kender I fragtfirmaer, der kører til hele landet og som kan håndtere skrøbelige varer, og max tager 100 kr. pr. forsendelse? 2) Kender I andre virksomheder, der på dags- eller ugebasis kører varer til slutkunder, som vi evt. kunne hægte os på og betale for at tage vores varer med? Vores varer må ikke transporteres sammen med fødevarer. 3) Er der en tommelfingerregel for (analyser der viser), hvor meget en privat kunde vil betale for levering af en vare, der koster kr. 100 - 500? På forhånd tak! |
Skrøbelige pakker til private, max. 100 kr. pr. forsendelse. Muligt?
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
|
Hejsa!
Kunne godt tænke mig at høre lidt mere om hvad det er du sender, hvor du sender fra og hvor mange forsendelser du har pr. gang. Du kan nå mig på mail martin@brandt-logistics.net eller på telefon 7199 0315. Glæder mig til at høre fra dig - og god weekend Martin B.
|
Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)