Hej Amino, jeg har fulgt med i noget tid her inde og besluttede mig at deltage i debatten for at få nogen råd omkring mit forhåbelig kommende projekt. Jeg har gået og tænkt over en bestemt niche jeg godt kunne tænke mig at oprette en webshop indenfor, og hvilke nicher hvor mulighederne for at tjene lidt ikke er helt umuligt. Her er mit/mine spørgsmål så: Ville jeg kunne bevæge ind i en niche så fokusere udelukket på, at sælge mobil opladere? Har googlet lidt, og kan ikke finde nogle, som helt konkret sælger opladere. Udover dette er der selvfølgelig alle de fysike butikker, som sælger opladere, og mit spørgsmål er så om det er muligt at komme ind på det marked online, eller det simpelhen er for svært? Samtidig ville det være fantatisk hvis nogen kunne fortælle mig om det ville være muligt at importere sådanne varer fra fx Kina i en god kvailitet. Håber nogen kan hjælpe lidt:) |
Prøv du først at se på hvor stor avancen er ved salg af en mobil oplader.
dernæst skal du finde ud af hvor mange der bruger en mobil i Danmark og dernæst skal du finde ud af eller gætte på hvor mange du tror der køber en mobil oplader i løbet af året