Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prisefor simpel hjemmeside til virksomhed???

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:15
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 10:05
Det er egentlig svært at svare på.

Når du siger som årstiderne.com mener du på layout eller funktionalitet. På funktionssiden er den jo ret omfattende.

Synes du skal tænke det lidt mere igennem og ligge følgede ting klart:

- Hvilken funktionalitet er du ude efter? Vær meget konkret med hvilke funktioner du er ude efter.
- Skal det være en statisk side (visitkort) eller dynamisk med opdatering ofte.
- Hvem er målgruppen for hjemmesiden?
- Har i allerede en grafik identitet/ logo mm, eller skal dette udvikles fra bunden?
- Hvad er målet for jeres hjemmeside? Hvad skal du opnå med den
- Skal du selv vedligeholde siden?
- Skal siden have et CMS til online administration?

Det er lidt forkortet - typisk de spørgsmål vi ligger ud med før vi giver tilbud på løsninger. Når du kan fremligge ovenstående informationer, vil det være langt lettere at komme i dialog med en leverandør, og få ensartede tilbud fra flere leverandører.

Håber det kan hjlpe dig lidt med indsnævring.
Tilmeldt 30. Oct 05
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 14:45
Dato: 1/6/2006 9:15:22 AM Forfatter: K. Hansen

Spørgsmålet er meget simpelt...

Hvad er ca. prisen for en hjemmeside til en virksomhed.
Hjemmesiden er ganske simpel.
MvH
K.Hansen

Svaret er meget simpelt...

Det kan man slet ikke svare på ,med den sparsomme information dit indlæg indeholder.

Mvh. Ole
Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 17:57

Hejsa.

Det er der helt sikkert mange der har et godt bud på. Kloning af sites er bare sjældent den rigtige vej til succes. Uanset hvor meget du prøver at kopiere f.eks. Qxl.dk eller Årstiderne for den sags skyld, er der meget lang vej til at drive forretning på baggrund af det.

Nu er det jo ikke sikkert du spørger fordi du ønsker en klon af et koncept - det KAN jo faktisk være at du er interesseret i et design til en hjemmeside.

Vi baserer vores løsninger på DotNetNuke CMS. Det er OpenSourse hvorfor vi tager os betalt for design og tilpasning af systemet. Prisen afhænger af dine krav, især til design, for der er indbygget mange funktioner.

Ellers skal lyde en opfordring til at uddybe dit spøgsmål ;0)

Med venlig hilsen

Carsten
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 19:09

Som netMedia.dk også er inde på, så bør du for at få en mere præcis pris, komme meget mere ind på funktionaliteten af dit website. Beskriv nøjagtig hvilke funktioner du har brug for. Hvis du skulle beskrive Årstiderne, kunne du starte med at beskrive forsiden. Hvad skal den indeholde, hvad skal den kunne. Skal der for eksempel være mulighed for at tilmelde sig et nyhedsbrev fra forsiden? Den kunne også opbygges med en del produktbilleder er præsenterer hver kategori placeret side om side, hvor man så kan klikke sig ind på dem?

Jeg tror, at du har en hel masse tanker om dit nye website, og hvis du kan komme ud med dem, er du velkommen til at skrive til mig for et uforpligtende tilbud.

Kort sagt tilbyder vi et CMS system som vi selv har programmeret fra bunden, til meget billige priser. Det er muligt at få programmeret ekstra funktioner, som for eksempel et shop modul, opskrifts-modul, nyhedsbrevs-modul, alt sammen i samme prisklasse. Nu skal det hele jo ikke blive en stor salgstale, så hvis du er interesseret i vores produkt, er du velkommen til at kontakte mig.

Som Oldenburg også sagde - en opfordring til at uddybe dit indlæg.

Jeg kan kontaktes pr mail mattias.skovhoej@interweb.dk.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 21:24
En side i stil med bjornborg.net (som jeg anser for funktionsmæssigt at være en simpel side) vil koste ca. 5000kr at lave. Det har jeg ihvertfald fået tilbud på. Dertil kommer så fotos osv. hvis man vil have det som på bjornborg.net

/Praefke
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 22:26

Dato: 1/6/2006 9:24:14 PM Forfatter: Praefke En side i stil med bjornborg.net (som jeg anser for funktionsmæssigt at være en simpel side) vil koste ca. 5000kr at lave. Det har jeg ihvertfald fået tilbud på. Dertil kommer så fotos osv. hvis man vil have det som på bjornborg.net /Praefke

Hmm... Hvis det er http://www.bjornborg.se/page.aspx, så kan du sikkert godt få det lavet for 5k, men du får ikke lavet det flash på forsiden for 5k.. Dertil kommer opsætningen af fotos, når og hvis du kommer med dem. Jeg ved selfølgelig ikke, hvem der har givet dig tilbuddet, men jeg tror, at tilbuddet kun er baseret på ovenstående link, hvilket er en meget lille del af siden efter min mening...
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 10:10
Dato: 1/6/2006 10:25:36 PM
Forfatter: nse

Dato: 1/6/2006 9:24:14 PM Forfatter: Praefke En side i stil med bjornborg.net (som jeg anser for funktionsmæssigt at være en simpel side) vil koste ca. 5000kr at lave. Det har jeg ihvertfald fået tilbud på. Dertil kommer så fotos osv. hvis man vil have det som på bjornborg.net /Praefke

Hmm... Hvis det er http://www.bjornborg.se/page.aspx, så kan du sikkert godt få det lavet for 5k, men du får ikke lavet det flash på forsiden for 5k.. Dertil kommer opsætningen af fotos, når og hvis du kommer med dem. Jeg ved selfølgelig ikke, hvem der har givet dig tilbuddet, men jeg tror, at tilbuddet kun er baseret på ovenstående link, hvilket er en meget lille del af siden efter min mening...

Selvfølgelig er det uden flash og uden fotos og opsætning af dem. Men der blev spurgt til en simpel hjemmeside - og måske er prisen ikke 5000kr præcis men 6500kr; men mit indlæg var kun for at give en idé om prislejet, i stedet for at tærske halm på om det er med eller uden opsætning af billeder....
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 10:34
Grunden til at jeg skrev indlægget var, at dit indlæg var upræcist. Du refererede til bjornborg.net, hvor en meget stor del af siden er flash, og i den flash er der meget mere end fotos. Derfor synes jeg bare, at det ville være på sin plads at få udspecificeret, hvor meget af siden, man kan få lavet for 5k :)
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)