Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Polsk kontakt søges

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 25. Oct 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Da vi overvejer mulighederne ved at starte et firma op i Polen, står vi og mangler en der kan hjælpe med alt papirarbejdet osv.
Vi skal bruge hjælp til følgende:
- registrering af firma
- søgning efter medarbejder
- kontakt til revisor/advokat

Kan du hjælpe med dette, og hvis muligt, er du advokat eller revisor i Polen, så sig endelig til.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:26

Hej

Jeg kan hjælper dig hvis der er aktuelt.

min email: grazyna-t@hotmail.com

Hilsen

Grazyna

Tilmeldt 27. Nov 12
Indlæg ialt: 17
Fra  UAB Tradehouse Skrevet kl. 09:23

Hej,

Lyder spœndende, du skal passe lidt på, der er en del tricks i dette, og kan blive noget dyrere end nødvendigt :) 

Fra Køge
Tilmeldt 18. Jul 12
Indlæg ialt: 20
Fra  VikarDK Skrevet kl. 09:25

Sig frem Per, det lyder interessant!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:58

Hej

Jamen det er netop det jeg gør og gjort det i over 10 år. Er bosiddende i Warszawa.

Mange venlige hilsner

Thomas

Tilmeldt 27. Nov 12
Indlæg ialt: 17
Fra  UAB Tradehouse Skrevet kl. 11:37

Jeg kan ligeledes hjœlpe dig, med et par kontakter, hvor vil du starte op?

Jeg arbejder mest i Warszava, men da jeg startede for nogle år siden fik jeg forskellige advokater og andet godtfolk oplyst, det blev ret dyrt :) du skal bruge et godt lokalt firma som udgangs punkt, skriv tilbage hvis du ikke har løst opgaven allerede.

Med venlig hilsen,

Per

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Malerfirmaet Engholm V. Maria Padua Skrevet kl. 14:33

Kajtek54

Hej. kan du formidle kontakt til en dygtig polsk stukatør ?

M.v.h

Lars Engholm

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:51

Hej

Jeg kan ihvertfald finde en til dig. Du er velkommen til at kontakte mig.

mvh

Thomas

Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:02

Hej Mitchy, og jer andre.

Web Solutions har haft kontor i Szczecin i 4 år. Jeg er dansk direktør hernede.

Hvis der er nogle der er interesseret i praktiske kontakter i Polen, kan jeg godt hjælpe jer lidt på vej.
F.eks. med firmaregistrering, lokal kontaktadresse, samt at finde en god (og billig) engelsktalende revisor, og søge medarbejdere. Der er ikke noget jeg tager betalt for.

Skriv til info@apconsult.pl, Det er min private mail.

Hilsen Allan Østergaard

P.s. Og så hjælper www.web-solutions.eu naturligvis gerne med et polsk domænenavn.
Eller andre domæner, f.eks. Norge, Sverige og Finland. Skriv til mig direkte for iværksættertilbud. 

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 16:38

Micthy:
Da vi overvejer mulighederne ved at starte et firma op i Polen, står vi og mangler en der kan hjælpe med alt papirarbejdet osv.
Vi skal bruge hjælp til følgende:
- registrering af firma
- søgning efter medarbejder
- kontakt til revisor/advokat

Kan du hjælpe med dette, og hvis muligt, er du advokat eller revisor i Polen, så sig endelig til.

Hej

Jeg bor i Polen og har gjort det i flere år.

Der er flere ting du skal have for øje. Dit firma skal oprettes i den by, hvor du vil drive dit firma fra. Endvidere har du brug for en oversætter, da så godt som ingen taler engelsk på disse kontorer. Du skal have et NIP og Regon nummer

Du skal have nogle ansatte, kan jeg se. I så fald skal du udover løn, betale 800 PLN per mdr. per medarbejder i sundhedsforsikring (ZUS). Hvis du ansætte en studerende, er du ikke forpligtiget til det. Hvis man selv er ansat og har en virksomhed ved siden af, skal man betale 238 PLN per mdr.

pracuj.pl er det største jobsite, så her kan du finde nogle medarbejdere men der er flere.

Taxcare kan jeg anbefale, dem har jeg og har haft som revisor firma. Jeg kender flere advokatfirmaer også et der er danskejet.  Håber du kan bruge den info til noget, du er velkommen til at sende en PM, hvis du vil have mere hjælp eller skrive her.Smile

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)