Hej Jeg har en erhvervskonto i Nykredit i dag, for jeg havde Nykredit privat i forvejen. Jeg har ikke brug for meget hjælp, jeg klarer mig selv. Jeg har heller ikke indtil videre brug for kredit, tværtimod har jeg konstant 200-400000 stående på bankkontoen. Og nu kommer så frustrationen: -- Jeg fik 0% i rente, kun ved at slå i bordet blev det sat til 0.25% (:-)) Jeg blev afkrævet 1000 kr per år for Netbank (som jo gør jeg kan servicere mig selv og ikke belaster banken), kun ved at slå i bordet fik jeg det fjernet Jeg betaler ca 1 kr hver gang jeg selv via Netbank betaler en regning, det vil de ikke fjerne -- Jeg anser mig selv for den ideelle kunde for en banker som i dagens Danmark skriger på indlån og erhvervskunder uden risiko. Jeg passer mig selv og har et ikke ubetydeligt indlån. Og så vil jeg ikke betale gebyrer for at have mine penge stående, og jeg vil have en ordentlig rente. Er der nogen der ved en bank som kan/vil tilbyde mig en sådan konto?
Tak |
Hej Mikseren,
Jeg er rigtig glad for Jyske Bank, de giver også en rigtig god rente. Prøv at tag fat i den nærmeste filial og få sat et møde op med en rådgiver. Det er jeg helt sikker på at du ikke vil fortryde :-).
Held og lykke med det hele..