Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg en bank som vil give en rimelig rente, jeg har ikke brug for kredit?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Nov 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en erhvervskonto i Nykredit i dag, for jeg havde Nykredit privat i forvejen. Jeg har ikke brug for meget hjælp, jeg klarer mig selv. Jeg har heller ikke indtil videre brug for kredit, tværtimod har jeg konstant 200-400000 stående på bankkontoen. Og nu kommer så frustrationen:

--

Jeg fik 0% i rente, kun ved at slå i bordet blev det sat til 0.25% (:-))

Jeg blev afkrævet 1000 kr per år for Netbank (som jo gør jeg kan servicere mig selv og ikke belaster banken), kun ved at slå i bordet fik jeg det fjernet

Jeg betaler ca 1 kr hver gang jeg selv via Netbank betaler en regning, det vil de ikke fjerne

--

Jeg anser mig selv for den ideelle kunde for en banker som i dagens Danmark skriger på indlån og erhvervskunder uden risiko. Jeg passer mig selv og har et ikke ubetydeligt indlån. Og så vil jeg ikke betale gebyrer for at have mine penge stående, og jeg vil have en ordentlig rente. Er der nogen der ved en bank som kan/vil tilbyde mig en sådan konto?

TakSmile

Hass Consult ApS, 31770747

Alt indenfor økonomistyring og Excel-udvikling, 20+ års erfaring

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Pish Marketing Skrevet kl. 16:11

Hej Mikseren,

Jeg er rigtig glad for Jyske Bank, de giver også en rigtig god rente. Prøv at tag fat i den nærmeste filial og få sat et møde op med en rådgiver. Det er jeg helt sikker på at du ikke vil fortryde :-).

Held og lykke med det hele..

Tilmeldt 3. Aug 08
Indlæg ialt: 50
Fra  Kasper Gregersen Skrevet kl. 16:19

Kasper Gregersen har arbejdet med SEO, Google Ads og Facebook Annoncering siden 2012. https://kaspergregersen.dk.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:21

Du er desværre langt fra ideel kunde :)

Den ideelle kunder skylder banken masse penge til høj rente - men har fuld sikkerhed for lånet..

På mybanker kan du se hvad de forskellige banker tilbyder, og ellers må du ringe lidt rundt.

Mange banker tilbyder noget højere rente hvis du køber garantbeviser/aktier - men så tager du også en ( lille) risiko.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)