Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til spændende e-koncept

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger en partner til vores nye e-koncept der har iværksætter-ånd og er klar til en seriøs udfordring, i et stort landsdækkende projekt. Projektet er meget omfattende, og der er lavet analyser der i alt fylder 200+ a4-sider beskrevet i en forretningsplan, som du skal kunne sætte dig ind i og agere ud fra. 

Som person skal du være udadvendt, have masser af gå-på-mod, være iværksætter, uopgivende og have salgserfaring (og være dygtig til dette), da det vil være din primære funktion i kæderne. For os er det vigtigt at du er sælger, og ikke ekspedient, og helst kan "SÆLGE SAND I SAHARA". 

Vi søger en mand/kvinde i alderen 20-30 år, gerne med en salgsuddannelse, videregående uddannelse eller lignende. Ydermere vil det være væsentligt at kunne indskyde kapital i form af et mindre beløb (den rette kandidat kan også komme uden kapital).

Det er meget vigtigt for os at finde den rette kandidat, og som har evnerne som sælger og elsker dette, og derfor vil vi gerne have at DU sender en kort beskrivelse af hvem du er, hvad du kan og hvad du mener du kan bidrage med, som fylder en halv til hel a4 side.

Mener du at du er den rette kandidat, og gerne vil høre mere om projektet, så send os en e-mail med ovenstående til: cjohnsen@live.dk - Så læser vi det hele igennem og vælger nogle aspiranter der kunne passe til vores projekt.

...Så tænker du: "Hvorfor er der ikke mere information om projektet?" - Til dette kan vi kun sige, at du nok skal få al den information du behøver for at overveje om du kunne se dig selv som en del af dette projekt, samt hvor mange andele i virksomheden opgivet i % (procent) mv. du vil få. I første omgang er det dog vigtigt for os ikke at røbe noget, da det kan skabe splid i den såvelinterne som den eksterne del af vores image.

Vi glæder os til at høre fra Jer - er der yderligere spørgsmål kan du/I skrive i dette indlæg.

God dag til jer alle!

Best Regards

Christian

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian
Et godt råd herfra.
Du er nød til at fortælle om konceptet. Ellers virker det ikke seriøst.
Vær ikke bange for at idéen bliver taget. Åben op og fortæl.
Idéen er de 10% måske mindre og 90% er udførelsen.
Selvfølgelig skal du ikke ind på økonomi / profit osv i sådan et forum her, men fortæl om konceptet og idéen.
 

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni,

tak for dit "råd".

Som du formentlig har læst, har vi afgrænset os fra at komme ind på konceptet, da vi forventer at den rette kandidat er seriøs og kender spillereglerne i en seriøs virksomhed, og derfor forventer vi også at den rette kandidat nok skal henvende sig alligevel :-)

God dag.

Best Regards 

Christian

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at det lyder meget seriøst! Og jeg er sikker på at det nok skal blive til noget, når du arbejder så hårdt på det!

Jeg ville rigtigt gerne men jeg er kun 14 snart 15..

Men jeg synes ikke rigtigt at jeg kan uddanne mig til at sælge. Jeg får af vide at jeg kan sælge alt, og det kan jeg! Men jeg kender en som blev uddannet sælger, og han kunne virkeligt ikke sælge! Vi brugte ham til at sælge et produkt, som vi nemt selv kunne sælge som forbrugeren mangle og 80% slog til når vi kontaktede dem. Men vi hyrede ham fordi vi ikke selv havde tid, og han kunne kun få 10% som han kontaktede til at købte vores produkt..

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret i at den bedste sælger ikke nødvendigvis er den mest uddannede. Men det giver naturligvis altid nogle redskaber at være uddannet :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)