Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man tjene penge eller ej via Dubli?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 8. Nov 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

HOLD DIG LANGT VÆK. MED MINDRE DU HAR FOR MANGE PENGE

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Når man på et hvervemøde står og lyver sig større end FaceBook, så lugter det - FÆLT.

Jeg kan huske for ca. 30 år siden, hvor det gjaldt om hverve sine kolleger til at tegne skibsanparter. Det kom der INGEN venskaber ud af.

Hvis noget lugter af lort , så er det sikkert lort.

/John.

Tilmeldt 8. Nov 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ja, det lugter fælt. Men endnu værre at man siger,  Michael Hansen er større end Bill Gates

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Er selv med i Dubli, og har lige fået mine kunder, altså 72 stk. Der får jeg 20 euro pr kunde så samlagt ca 1300 euro på 2 dage. 10350 danske kroner. Havde Dubli været fup var det nok lukket forlængst. :)

Du skal være velkommen til at maile til mig ved evt. spørgsmål.

rygaard-dubli@live.dk

mvh.

Fra holte
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 14
Fra  lupitadenmark Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg blev tilbudt Dubli, for første gang for ca. 8 år siden....
Der var de LIIIIGE ved at blive børsnoterede.....

For ca. To år siden blev jeg inviteret til hva jeg vil kalde en BLIND præsentation....og smilte sgu lidt ,da det igen var Dubli.... Denne gang var de i radiospots , og var lissom sidst ........Liiiige Ved at gå på Børsen..?

Jeg tilbød værts holderen en præsentation af det selskab jeg selv repræsentere.....men han mente at have fundet " guldet for enden af regnbuen" i Dubli. Og var af samme grund ikke interesseret ....

Skæbnes ironi skulle så vise sig , da selv samme mand ca et år efter... Ringede til mig og fortalte mig at han havde smidt håndklædet i ringen .....men NU havde han noget ganske sindssygt han ville vise mig...

Spinglo.....

Osse her måtte jeg forklare , at jeg på nuværende tidspunkt havde skabt en rigtig fin organisation, med et stigende salg af produkter,samt nye forhandlere..i det vi snakkede om fra min side , allerede første gang vi mødtes...

Behøver jeg forklare mit svar.... Da selv samme mand for et par mdr. Siden kontaktede mig igen...

Her blev han direkte fornærmet, da jeg spurgte til om han havde glemt at jeg stadig er i samme selskab... Og klare mig rigtig fint.


Dubli...

Nej det er jeg ikke sikker på er selskabet du blir gammel i.

Venligst
Netværkeren
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)