Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Novice - Placering på Google

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 06:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen, alle i videnbegærlige mennesker

Jeg har jo en fatter, som har en virksomhed - www.larsgotfredsen.dk  - som i bund og grund bare gerne vil placeres godt på nogle få søgeord, på Google...

Det være sig -
Erhvervsmassage
Virksomhedsmassage
Appelsinhud
Idrætsskade
Smertebehandling
Kropsmassage
Sportsmassage
-------
Vi har valgt at gå uden om de brede ord som Massage og Smerter osv. Da jeg tænker det er komplet umuligt.

Til alt dette skal det siges at jeg ikke er programmerings-duelig.
Websitet er desværre lavet i MS Publisher, det er det eneste jeg kan finde ud af :-) (Ja ja - grin i bare he he ..)

Mit spørgsmål er om jeg kan ændre noget i teksten på siderne, om det ville gavne noget?
Eller har i andre ideer?

Ved godt jeg bare kan betale mig fra at få produceret et nyt web hos en eller andet - og købe en SEO optimering.
Men er der noget jeg selv kan gøre?
Tak for Jeres tid,

Martin

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 07:09
Nu er det ikke fordi emnet er min allerstærkeste side, men på bare et par uger med et link i min Amino.dk-signatur ligger jeg nummer 2 på søgeordene "billige webløsninger" ved en søgning på Google.

Jeg har placeret et link i min signatur - hvor det er en tekst der linker i stedet for bare adressen. Se min signatur for at se hvordan :)

Jeg tvivler dog på at det er så nemt at komme så højt med de søgeord du snakkede om, men det er da et forsøg værd. :)

Held og lykke med det.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 08:37

Hej Antistress,

Der er flere ting du kan gøre anderledes på siden - og som jeg ser det er der da ikke vildt hård konkurrence på de søgeord du nævner hvis man ser bort fra massage - men her skal du få 2 lynting at arbejde med:

1. Prioritet
- Du SKAL sørge for at få flere til at linke til siden - det ene link du har tæller ingen ting... Få dig registreret i www. dmoz.org og på alle de andre søgemaskiner og index... - lav en aftale med dig selv om at prøve at skaffe et link om ugen til dig selv.

Andet:
Når du eksempelvis står på en side som sportsmassage - så sørg for at dit nøgleord/søgeord sportsmassage står længst ude til venstre:
<title>Sportsmassage-  Lars Gotfredsen - Massage - Idrætsskader - Anti -
Cellulitis - Appelsinhud - Erhvervsmassage - Kropsmassage</title>

Der er flere andre ting du kan gøre men dem må du læse dig til...

Held og lykke med det...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Aug 05
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 08:59
til hr. Skovhøj -
lige lidt off-topic. Men du ligger jo også nr. 5 i kraft af amino. Så det giver nok en del at være medlem herinde med link i bunden af ens signatur.
Fra Vesterbro
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 09:05

Hej Martin!

Det kunne være din far skulle overveje at købe sig til en hjemmeside. Når Google crawler din side læser Google al din sides tekst. Der er noget der hedder Html standarder, følger man dem, og kombinerer man dem med eksempelvis Css kan man virkelig lave nogle flotte dokumenter, der er lette at læse for crawlerne.

Din side lider desværre alvorlige problemer, jeg har taget et eksempel. Her er der kun tale om et <p></p> attribut, dvs. den fortæller rent faktisk bare, at der skal stå noget tekst i attributtet. <p>Her er min tekst..</p>. Men på din hjemmeside, og i og med du bruger et børne-legetøjs-website-program ser det sådan ud:

<p class=MsoNormal><span style=''font-family:"Century Gothic";color:#AC5858;
  font-weight:bold;language:DA''><![if !supportEmptyParas]>&nbsp;<![endif]></span></p>

Et lille afsnit af en tabel ser sådan ud:

<table cellpadding=0 cellspacing=0>
 <tr>
  <td width=480 height=294 style=''border:4.25pt solid #D8B2B2;vertical-align:
  top''><![endif]>
  <div v:shape="_x0000_s1037" style=''padding:7.13pt 7.13pt 7.13pt 7.13pt''
  class=shape>
  <p class=MsoNormal><span style=''font-family:"Century Gothic";color:#AC5858;
  font-weight:bold;language:DA''><![if !supportEmptyParas]>&nbsp;<![endif]></span></p>
  <p class=MsoNormal style=''text-indent:.7pt;margin-left:13.95pt''><span
  style=''font-size:22.0pt;font-family:"Arial Black";color:#E2ABA2;language:
  DA''>Velkommen</span><span style=''font-size:24.0pt;font-family:"Arial Black";
  color:#E6CCCC;language:DA''> </span></p>
  style=''font-family:"Century Gothic";color:#AC5858;font-weight:bold;
  language:DA''><![if !supportEmptyParas]>&nbsp;<![endif]></span></p>
  style=''font-size:8.0pt;font-family:Verdana;language:DA''><![if !supportEmptyParas]>&nbsp;<![endif]></span></p>
  style=''font-size:8.0pt;font-family:Verdana;language:DA''>Velkommen til www.larsgotfredsen.dk</span></p>
  style=''font-size:8.0pt;font-family:Verdana;language:DA''>&nbsp;</span></p>
  style=''font-size:8.0pt;font-family:Verdana;language:DA''>Websiden her indeholder informationer omkring mig, Lars Gotfredsen og&nbsp;min massørvirksomhed. Skulle du ønske at vide mere omkring mig eller virksomheden, send da blot en email eller ring til mig.</span><span
  style=''font-size:8.0pt;font-family:Verdana;language:DA''> </span><span
  style=''font-size:8.0pt;font-family:Verdana;language:DA''>Kommentarer eller idéer til hjemmesiden sendes </span><span
  style=''font-size:8.0pt;font-family:Verdana;language:DA''><a
  href="mailtmartin@fritzen.dk?subject=Kommentar%20til%20www.larsgotfredsen.dk">herfra.</a></span></p>
  style=''font-size:8.0pt;font-family:Verdana;language:DA''>&nbsp;</span></p>
  <p class=MsoNormal style=''text-indent:.7pt;margin-left:13.95pt''>
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)