Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføringsøkonom søger praktikplads i foråret 2013.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er. 

Jeg har altid fulgt med herinde men har dog aldrig selv fået lavet en bruger men da jeg nu står og mangler en praktikplads i foråret 2013 blev det gjort. 

Jeg læser til Markedsføringsøkonom på Erhvervsakademi Sjælland - Roskilde, og skal i praktik i mit sidste semester som er efter nytår. 

I din forbindelse skal jeg skrive en hovedopgave der sammenfatter den teoretiske undervisning med den praktiske erfaring fra praktikvirksomheden hvis det er muligt. Praktikperioden strækker sig over 2-5 måneder og er ulønnet. 

I forbindelse med studiet har jeg fået kompetencer indenfor: Markedsføring og kommunikation, herunder markedsføringsstrategier, undersøgelser af markeder, produktudvikling, eksterne analyser etc. 

Og har bl.a haft fag som International Markedsføring, Kommunikation, Organisation og Ledelse, Mikro - Makroøkonomi, Erhvervsjura og har desuden haft 2 valgfag hvor jeg har valgt Statistik og Driftsøkonomi. 

Om mig selv kan jeg fortælle at jeg er en 21 år gammel og bosat i Vallensbæk. Jeg færdiggjorde min gymnasiale uddannelse på Brøndby Gymnasium i 2010. 

Jeg vil beskrive mig selv som udadvendt, positiv og hårdtarbejdende. Og er ikke bange for at tage en udfordring op. Kan desuden godt lide at have en finger med i det hele, og følge med i hvad der foregår rundt omkring. 

Så det jeg kan tilbyde jer er en ulønnet praktikant i 3 måneder med opstart i Januar 2013.

Hvis mit opslag har vakt interesse er i mere end velkomne til at kontakte mig. 

Mvh Azat. 

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Azat,

Send mig en ansøgning på mk@analyzers.dk hurtigst muligt? :)

- Dit indlæg taget i betragtning, så virker du som en oplagt kandidat til hvad jeg skal bruge til næste år...! :)

Quick! :))))

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)