Hej alle Amino'er. Jeg har altid fulgt med herinde men har dog aldrig selv fået lavet en bruger men da jeg nu står og mangler en praktikplads i foråret 2013 blev det gjort. Jeg læser til Markedsføringsøkonom på Erhvervsakademi Sjælland - Roskilde, og skal i praktik i mit sidste semester som er efter nytår. I din forbindelse skal jeg skrive en hovedopgave der sammenfatter den teoretiske undervisning med den praktiske erfaring fra praktikvirksomheden hvis det er muligt. Praktikperioden strækker sig over 2-5 måneder og er ulønnet. I forbindelse med studiet har jeg fået kompetencer indenfor: Markedsføring og kommunikation, herunder markedsføringsstrategier, undersøgelser af markeder, produktudvikling, eksterne analyser etc. Og har bl.a haft fag som International Markedsføring, Kommunikation, Organisation og Ledelse, Mikro - Makroøkonomi, Erhvervsjura og har desuden haft 2 valgfag hvor jeg har valgt Statistik og Driftsøkonomi. Om mig selv kan jeg fortælle at jeg er en 21 år gammel og bosat i Vallensbæk. Jeg færdiggjorde min gymnasiale uddannelse på Brøndby Gymnasium i 2010. Jeg vil beskrive mig selv som udadvendt, positiv og hårdtarbejdende. Og er ikke bange for at tage en udfordring op. Kan desuden godt lide at have en finger med i det hele, og følge med i hvad der foregår rundt omkring. Så det jeg kan tilbyde jer er en ulønnet praktikant i 3 måneder med opstart i Januar 2013. Hvis mit opslag har vakt interesse er i mere end velkomne til at kontakte mig. Mvh Azat. |
Hej Azat, kan jeg få dig til at kontakte mig på mail: rukan93@hotmail.com, jeg vil rigtig gerne spørger dig om nogle ting indenfor den uddannelse du går på, da jeg selv overvejer det men undrer mig over nogle ting. så tænkte på om jeg kunne spørger dig om nogle ting eftersom du går på uddannelsen.
Hilsen Rukan.