Hej Aminoer Yassin - 23 år - København Ø Jeg har hårdt brug for et job pt. - Jeg mangler et halvt år af min HF, og har brug for nogle penge til at supplere min SU. - Og vi ved alle at job ikke er det der hænger aller mest af på træerne pt. Jeg har til nu klaret mig ved opsparing og freelance opgaver. Opsparing fordi jeg arbejdede 2 år for TNS Gallup inden jeg tænkte at det måtte være nu, hvis jeg skulle have den hue! Før min HF har jeg været på højskole, rejst, tilegnet mig en masse erfaring (læst, lært og lyttet) - Jeg har på trods af min unge alder, en bred forståelse for det danske erhvervsliv og det danske samfund i øvrigt - dette skyldes i høj grad min tid på Gallup hvor jeg har været med til at varetage opgaver som:
Jeg har været med til at generere adskillige gode bundlinjeresultater med mit engagement og mine strukturerede arbejdsmetoder. I den sidste del af min ansættelsestid har jeg derfor også fungeret som adhoc team- og projektleder i fieldwork fasen. (dokumentation kan fremvises) Jeg har i øvrigt også haft diverse job som sælger - Men lad os tage det over en kop kaffe eller the! Det kan måske lyde som om jeg sigter efter noget specifikt - men alle former for arbejde kan have interesse, så i den anledning er jeg ikke kræsen - Det behøver ikke nødvendigvis være inden for salg/analyse/marketing, skriv gerne hvis du tror du kan få gavn af mig. Med venlig hilsen Yassin |
Kan du tilbyde et job, så kan jeg tilbyde 100 % commitment!
Hvor i landet er du fra? :) Og kan du kun deltid eller...? - Jeg har måske noget i tankerne, hvis du bor i storkøbenhavn nemlig... :) Det kræver dog at du kan arbejde 37 timer om ugen... Vh. Mehmet |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Hej Mehmet Det lyder spændende! Men da jeg som skrevet er igang med min HF, med afslutning til sommer vil jeg ikke have mulighed for at arbejde fuldtid, desværre! |
To bad... :) - Eller, det er sgu flot gået...! Send et pm til mig når du er færdig med din uddannelse...! :) Vh. Mehmet |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Hej igen, Ja, det er ærgerligt, jeg har selv i forbindelse med køb af e-cigaret gransket markedet, for at se de forskellige muligheder - Jeg synes det er super interessant, og et marked med kæmpe vækstpotentiale, hvis man har den rette tilgang til det! Jeg føler mig helt fristet til at høre mere om det - Men jeg må have fokus på at gennemføre HF. Hvis du på et tidspunkt alligevel mener du kan bruge en på deltid er du mere end velkommen til at kontakte mig - vil også kunne stå til rådighed i weekender. Held og lykke med det hele Med venlig hilsen Yassin |
Vent lige to sekunder? :) ecigaretter er noget jeg hygger mig med i min fritid...! Det ville være synd at spilde din tid med sådan noget... :) Du skulle måske bruges til noget heeeeeelt andet.. :) Noget meget bedre! :) Men som sagt, så skriv til mig når du har afsluttet uddannelsen... Så kigger vi på det... :) Vh. Mehmet |
Og lavet noget administrativt arbejde for dem? |
Hej Michael, Ved ikke om jeg vil kalde det administrativt arbejde. Men jeg har haft ansvar for fordeling af arbejde og indsamling af data i forbindelse med forskelligt fieldwork, ja. |
INFO: Mit skema ser således ud: Tirsdag og torsdag fri kl. 11.30 Mandag, onsdag og fredag fri kl. 14.30 |