Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate, AdWords, bannerannoncer, eller?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 12
Indlæg ialt: 34
Fra  MyKidsDeal Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

For 2½ uge siden startede vi MyKidsDeal.dk, og nu er det store spørgsmål ... Hvor skal vi lægge vores kræfter i forhold til markedsføring? Vi har indtil nu, brugt Facebook og flyers.

Siden henvender sig - i modsætning til mange af vores 'kon-kollegaer' - til børn og børnefamilier - og KUN dem.

Hvad ser I som den bedste og gerne billigste mulighed?

De bedste hilsner

MyKidsDeal

Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 00:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej MyKidsDeal

1) Jeg vil da klart anbefale jer og begynde på SEO med det samme hvis ikke i allerede er igang med det :)
2) Jeg vil også klart anbefale, at i bruger adwords da det er nogle af den bedste konverterende trafik du får i forhold til facebook, flyers og bannerannoncer. Det får du simpelthen fordi, at det er folk som søger på det du sælger og har altså allerede et behov.
3) Affiliate kan være en stærkt strategi, men jeg ville nok bare tage fat i nogle "børne" blogs og familie blogs som kunne være spændende samarbejdspartnere og introducer dem til affiliate og forklar dem, at i begge kan begynde og tjene mere hvis i samarbejder :)

Håber jeg var til hjælp, hav en god dag
Christian Højbo Møller 

Tilmeldt 10. May 12
Indlæg ialt: 34
Fra  MyKidsDeal Skrevet kl. 09:55

Hej Christian

Tak for svar - så har vi da en del at tage udgangspunkt i.

Bruger SEO, men spørgsmålet er, om det er de korrekte ord vi bruger :-)

Vores tilbud skrifer jo dagligt, så det kan være svært at lægge sig fast på bestemte ord.

Endnu en gang tak for svar!

De bedste hilsner

MyKidsDeal

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)