Jeg er i tvivl om hvad der er bedst for ens hjemmeside, mange nye brugere som aldrig logger på igen efter de har reg. sig eller få aktive brugere, men mange besøgende på siden dagligt. Altså massere af aktivitet grundet massere af godt indhold.
Hvad er bedst ren reklame mæssigt ? hvis man ikke vil tjene penge på siden, hvad er så bedst i det lange løb? Får en inaktiv side med massere af besøgende har vel ikke en fremtid eller hvad ?
Jeg er i tvivl om hvad der er bedst for ens hjemmeside, mange nye brugere som aldrig logger på igen efter de har reg. sig eller få aktive brugere, men mange besøgende på siden dagligt. Altså massere af aktivitet grundet massere af godt indhold.
Hvad er bedst ren reklame mæssigt ? hvis man ikke vil tjene penge på siden, hvad er så bedst i det lange løb? Får en inaktiv side med massere af besøgende har vel ikke en fremtid eller hvad ?
Jeg vil sige, at det er bedre at have en fast 'kundekreds' end bare massere trafik.
Jeg vil ihvertfald hellere have 5 millioner brugere der besøger min side, og er der fast, end at have 20 millioner hver måned.
Men det kommer også an på hvad du har for en side. Lad os sige, man har et site, hvor man laver x, der kan man tjene en del mere ved at have 10 millioner 'kunder' der bliver, end at have 255 millioner unikke besøgende hver måned. (Og ja, det er taget ud fra rigtig statistik :P)
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.