Hej Jeg har faet et nyt design paa min hjemmeside, men er ikke sikker om dette er lidt kedeligt! Vil blive glad for feed back Marianne |
Ny Hjemnmeside design
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
En sjov måde du fik formuleret det på? :) Det lød næsten som om at du gerne ville have at det skulle se lidt kedeligt ud? :) - Jeg har kastet et lille blik på siden, og første indtryk er at der på telefonen manglede den der "wow" effekt? Jeg logger lige på siden igen fra en pc snarrest... :) Vh. Mehmet |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Det er en ok fin side, syntes ikke den er kedelig, salg af ejendomme er jo ikke noget der skal gøres med fest og farver. Det ser dog ikke så godt ud at slideshowet ikke har samme brede som resten af siden!! Syntes også at du skal fjerne den tæller, den er lidt kikset, og recomend teksten er lidt dobbelt da der er en stor share knap lige ved siden af. Det kunne være bedre hvis du kunne flytte sprogvalgene nederst i headeren og højrestille dem, og midterstille info i footeren. Undre mig over dine QR-koder under kontakt?? Mch. Teddy |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)