Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en oversætter mellem dansk og engelsk? Fx. Dit wordpress-tema eller andet?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Nu er det blevet tid for mig, at lave endnu et godt tilbud til jer. 

Sagen er den at min mors bil er brudt sammen og det vil kræve opmod 10.000 kroner at få repareret. Som den gode søn jeg er, vil jeg naturligvis gøre alt hvad jeg kan for at hjælpe.

DERFOR tilbyder jeg nu i en meget begrænset periode oversættelse mellem engelsk og dansk til, ganske enkelt, spotpriser.

Så står du og skal have oversat, fx:

- Wordpresstemaer

- Artikler

- Nyheder

- Affiliateartikler

- Anmeldelser

- Manualer og instruktioner

- Og meget mere

-- Så er jeg den rette at vælge. Jeg er 24 år og har altid været besat af sprog. Jeg gik på det Internationale Gymnasium, driver flere engelsksprogede hjemmesider og har stor erfaring i udarbejdelse af artikler i forbindelse med søgemaskineoptimering. Lige nu læser jeg Engelsk på Syddansk Universitet, så man kan sige at det er lidt af en passion for mig.

Jeg oversætter begge veje til samme pris.

Så står du og skal bruge en oversætter, kan du måske være med til at hjælpe min søde mor med at få repareret hendes bil, eller måske endda købt en ny.

Leveringstiden er dag til dag for enkeltartikler, ved større ordrer eller mange ordrer kan midre forsinkelser forekomme. Disse vil jeg naturligvis oplyse om, skulle det være tilfældet, på privat besked inden ordren accepteres.

Speciel red-min-mors-bil-pris: 50 øre per ord. 

Eksempler:

300 ord = 150 kr + moms

500 ord = 250 kr + moms

Mængderabat:

1000 ord = 400 + moms (20% rabat)

Flere end 1000 ord = 40 øre per ord.

(Behøver ikke være ét stykke tekst, flere artikler kan godt kombineres for at udnytte rabatten)

Referencer: 

Jeg fik også en artikel fra Kristoffer, og kan kun anbefale ham. 

Sprogligt er han rigtig god, og skriver interessant og godt. Han twistede mit emne på en måde, som jeg ikke selv havde tænkt på, men som faktisk matchede det jeg ønskede rigtigt godt. Hans research er ligeledes grundig og velovervejet.

Så skal jeg have skrevet flere artikler i fremtiden vil jeg helt sikkert have ham som et godt kort på hånden :) - Elias S.

Hejsa derude - 

Jeg fik leveret en super sprød artikel, Men kvaliteten var enormt god, især pga artiklen både var let læselig, men også indeholdt rigtig relevant information. 

Nu har jeg selvfølgelig kun 1 artikel at bygge min udtalelse på, men jeg er nu ret sikker på at min artikel ikke var en tilfældighed :-) Jeg vil i hvertfald gerne anbefale Kristoffer.  - Jesper S

Jeg kan kun vurderer min artikel til 5/5 - både på kvalitet, service, kommunikation og leveringstid. -Sander G

Bestil nu - før det er for sent!

(Andre opgaver kan også klares - forespørg endelig!)

Mvh

Kristoffer 'Den Gode Søn' Broholm

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)