Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på dette app-markedsførings tilbud!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

På AppNyt.dk har vi udviklet det vi kalder "AppNyt PromoPack".

Jeg citerer her direkte fra vores Annoncerings-side: (http://appnyt.dk/content/annoncering)

"Nyt koncept til udviklere på iOS platformen, vi kalder det ”Appnyt PromoPack”

Har du en app du gerne vil promovere, så lad AppNyt hjælpe dig med at sparke din app i gang.

Hvordan fungere det i praksis?

Appnyt PromoPack er en omvendt cash back løsning, hvor vi giver 20 procent af din købssum tilbage til dine brugere og dermed din forretning.

Lad os antage at du har udviklet en app, der skal koste 6 kr. i App Store.
For 3000 kr. får du en ærlig og gennemtestet anmeldelse, af vores top professionelle anmeldere med masser af erfaring i at teste apps. Du får 150 garanterede downloads. Men hvordan det? Jo ud af de 3000 kr. forærer vi din app væk helt gratis til de første 150 læsere der vil have den. Din app bliver yderligere promoveret på Appnyt’s Facebook og Twitter profil hvor der dagligt sidder over 1000 personer og følger med, og de er alle sammen tossede med apps. Sidst men ikke mindst får din app en sponsorplads i højre side på Appnyt.dk forside i størrelse 180 * 180, med direkte link til App Store, i 14 dage.

Koster din app 12 kr. i App Store bliver det til 75 downloads osv. Antal af garanterede downloads afhænger altså af prisen på din app i App Store. Det er selvfølgelig altid mulighed for at købe sig til ekstra downloads. Det eneste du ikke kan købe og Appnyt ikke garantere, er hvor mange hjerter din app får af anmelderen."

Hvad tænker i om dette tilbud? Hvad kan gøres bedre, og hvad skal laves om? 

Tusind tak for jeres hjælp på forhånd! 

Find de bedste apps her!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes det er en god opstilling inden på din side  med priserne

jeg synes dog der mangler nogle statistikker på siden hvor mange besøgene i har på siden og http://www.fdim.dk/ statik er også en god ide at tilmelde sig , der er jo forskel på en side hvor meget annoncer er værd om der er 500 unikke besøgene dagligt eller der er 10.000 daglige unikke besøgene på siden

selvfølgelige spiller relevants af besøgene også ind , men det tror jeg også det meste er på siden jeg kan bare ikke finde en besøges statik på din side

vedr social medier jeg kan ikke se på siden logoer google plus og twitter  likes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)