Jeg har været ved at regne lidt på hvor mange penge, jeg egentligt bruger på alkohol om året - øl, sodavand, vodka, whiskey, etc. Jeg er kommet frem til, at det er ALT for meget. Lad os antage at det er 5000 kr. om året, bare for syns skyld. For 5000 kr. ville jeg kunne importere det dobbelte og dermed have alkohol nok til 2 år - ELLER, jeg kunne "nøjes" med at bruge 2500. Hvad er reglerne omkring import af alkohol? ^^ Ganske simpelt. På forhånd mange tak! |
Dato: 1/6/2006 12:05:29 AM Forfatter:mhau@pc.dk Først og fremmest: Jeg er 100% blank på dette område! Jeg har været ved at regne lidt på hvor mange penge, jeg egentligt bruger på alkohol om året - øl, sodavand, vodka, whiskey, etc. Jeg er kommet frem til, at det er ALT for meget. Lad os antage at det er 5000 kr. om året, bare for syns skyld. For 5000 kr. ville jeg kunne importere det dobbelte og dermed have alkohol nok til 2 år - ELLER, jeg kunne ''nøjes'' med at bruge 2500. Hvad er reglerne omkring import af alkohol? ^^ Ganske simpelt. På forhånd mange tak!
Jeg syntes det er godt beskrevet her, jeg går ud fra det er til dig selv