Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spore Adwords annonce i analytic

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvordan kan jeg spore efftkten af mine adwords annoncer i Analytic?

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 13:46
Hej Carsten,

Er begge oprettet med samme login? :) det er klart nemmest hvis de er det...

Kig under instillingerne inde på Analytics... Derinde hvor du kan tilføje/slette brugere osv... Der kan du kæde analytics sammen med wemaster-tools & AdWords :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 13:47

Tak for svaret. - de er kædet sammen. Men jeg ved ikke hvad jeg skal kigge efter hvor i Analytic. :)

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 13:56

Ahhh...

Se det er en helt anden sag! :)

Klik på trafikkilder ovre i venstre side. Dernæst på kilder, og til sidst på: Alt trafik... :) I højre side kommer så alle trafikkilderne frem.. Du skal kigge efter "Google CPC"... Det er din AdWordstrafik...

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 14:16

Mehmet Aslan:

Ahhh...

Se det er en helt anden sag! :)

Klik på trafikkilder ovre i venstre side. Dernæst på kilder, og til sidst på: Alt trafik... :) I højre side kommer så alle trafikkilderne frem.. Du skal kigge efter "Google CPC"... Det er din AdWordstrafik...

Vh. Mehmet

Tak. Det må jeg prøve. - Kan jeg også se hvilke konverteringer der kommer fra AdWords?

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 14:33
Hej Carsten,

Hvis alt er sat korrekt op, så ja :)

- hvis det skal være rigtig, rigtig godt, så skal du installere og tilpasse ehandels-modulet... :)

Vh. Mehmet

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 14:35

Aha... :-)

hvor? :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 31
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 14:37

Jeg ved det kommer til at virke lidt reklame agtigt Smile, men med www.telemetric.dk (ja, som jeg er partner i) kan du faktisk også spore effekten af dine adwords annoncer på indkomne opkald til din Telefon. 

Partner i www.telemetric.dk. Call-Tracking at Telemetric connects your online advertising with incoming calls to your company. 

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 14:42
Hej Carsten,

Det er ikke noget som jeg bare lige kan forklare på 2 minutter, med hvordan man rent praktisk gør... :)

Men jeg kan da fortælle dig at når det er sat op, og det virker, så kan du se meget mere om hvor meget du sælger, hvad du tjener de fleste af dine penge på, hvad hvert enkelt kunde koster dig osv :)

Det kræver at man henter, modificerer, og smider en bid kode ind på ens hjemmesides kvitterings-side :) det er denne ehandels-kode der sender informationerne tilbage til Analytics... - Og det er et "must-have" synes jeg? :)

Grunden til at jeg ikke lige kan vise dig hvordan man gør, er fordi at det kræver at jeg har adgang til din Analytics-konto, og kildekoden på din hjemmeside! :) Og det ved jeg, det har hverken du eller jeg lyst til... :)

Vh. Mehmet

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 14:45

Mehmet Aslan:
Hej Carsten,

Det er ikke noget som jeg bare lige kan forklare på 2 minutter, med hvordan man rent praktisk gør... :)

Men jeg kan da fortælle dig at når det er sat op, og det virker, så kan du se meget mere om hvor meget du sælger, hvad du tjener de fleste af dine penge på, hvad hvert enkelt kunde koster dig osv :)

Det kræver at man henter, modificerer, og smider en bid kode ind på ens hjemmesides kvitterings-side :) det er denne ehandels-kode der sender informationerne tilbage til Analytics... - Og det er et "must-have" synes jeg? :)

Grunden til at jeg ikke lige kan vise dig hvordan man gør, er fordi at det kræver at jeg har adgang til din Analytics-konto, og kildekoden på din hjemmeside! :) Og det ved jeg, det har hverken du eller jeg lyst til... :)

Vh. Mehmet

Det er lige før jeg tror jeg har, om ikke andet, så noget af det. - jeg kan nemlig se hvilke ordre der har været, og hvilke varer der er solgt i Analytic. - Men jeg kan ikke finde ud af at se, om det er til kunder jeg har hvervet via adwords!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)