Endelig fandt jeg en udvikler til at lave hjemmesiden, og en grafiker til et super lækkert design, jeg har skribenterne klar, men mangler stadig nogle småting. Jeg gik oprindeligt efter navnet look-a men brugte det på mit fotografiske arbejde, og det vil jeg egentlig gerne blive ved med. Er der nogen der har nogle ideer til et navn? Magasinet vil være som de fleste andre magasiner (OFC), men vil omhandle mere musik, politik, film, spil, og primært mere dagligdags ting, end det vil være fyldt med modeartikler og ansigtsmasker. Ideen er at det skal være unisex, så der vil måske være et tema i ny og næ der reffererer mere til den ene side af kønnene end den anden. Designet er planlagt lidt mørkt i det, og lidt råt, med noget rødt som en rød tråd og hvad grafikeren nu finder på. Og hvordan gør man med annoncører? Ville det være en fordel at lave en klik aftale med folk, hvis tøj eller evt. andet der skal anmeldes? Eks. en koncert fra en upcomer. Vi kan skrive artiklen mod eks. 2 billetter vi lodder til læserne, eller giver den slags problemer med skat? |
Opstart af online livsstil magasin
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)