Halløjsa Folkens Nok mest til enmandsvirksomheder - eller virksomheder, der har været det :-) Hvordan holder i jeres virksomhed og privaten adskilt - hvis I overhovedet gør det? Jeg tænker telefon, bil, økonomi, computere, kontor eller noget helt andet, som jeg ikke er nået til at bekymre mig om endnu :-) Har I for eksempel to telefoner, eller modtager I bare alt fra både privat og virksomhed døgnet rundt? Hvem ejer bilen (jeg går her ud fra, at den både bliver brugt privat og i virksomheden), og hvordan tackler I økonomien omkring det? Hvad med computeren, kamera og den slags, har I en til privat og en i virksomheden eller er det samme computer, der bliver brugt til firma-ting og fremvisning af Bamse og Kylling for den to-årige eller samme kamera, der tager billeder til hjemmesiden og billeder til familiealbummet? Hvordan gør I med den slags i forhold til økonomi? Betaler jeres virksomhed løn til jer, eller går indtægterne direkte ind på lønkontoen? Og hvad med jer, der har kontor hjemme - hvordan gør I det med huslejen? mvh. tina |
Hvordan jonglerer I virksomhed og privat?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)