Hej, Håber der er nogen der kan hjælpe mig med min webshop dildo.dk, Jeg synes ikke rigtig folk køber noget og kan se at man af dem springer fra ved købsprocessen. Er det pga af hjemmesidens design? Sidens opbygning? vare udvalget? eller hvad er der galt? Og hvordan kan man få flere besøgende til sådan en side? |
Hej.
Ret godt domæne du holder dig ellers. Lavede lige et par hurtige google søgninger og kunne ikke finde dig på noget relevant. Og det er på trods at dit super gode domæne navn. Din shop ser sådan middelmådig ud syntes jeg. Den er ikke super god, men heller ikke det værdste man har set. Der er altid ting du kan lave bedre dog. Jeg kunne godt tænke mig at se et mere unikt design hos dig. Hele formen og opbygningen ligner noget out of the box design. Derudover kunne dit logo også være mere professionel syntes jeg.
Der kunne godt være lidt info om leveringstid. Og jeg kunne også forestille mig at leverings indpakningen er relevant på en shop som denne. Altså at tingene evt. ikke kommer i en gennemsigtig plast pose. Men derumod en diskret pakke, hvor der ikke står dildo.dk på. :) Det kan være du har det stående, men jeg kunne ikke lige finde det da jeg prøvede at smide noget i kurven.
Kan se du er fra Mariager. Vi kan da lige stikke hovederne sammen en dag og braine lidt på hvad du kan gøre for at forbedre din shop. Så kan jeg også fortælle lidt om mine webshops. Jeg er fra Hobro, så det er ikke langt fra Mariager.
Venligst
Simon Faletnin Olesen.