Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En bedre dildo.dk webshop?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Håber der er nogen der kan hjælpe mig med min webshop dildo.dk, Jeg synes ikke rigtig folk køber noget og kan se at man af dem springer fra ved købsprocessen. Er det pga af hjemmesidens design? Sidens opbygning? vare udvalget? eller hvad er der galt?

Og hvordan kan man få flere besøgende til sådan en side?

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 23:56

Hej. 

Ret godt domæne du holder dig ellers. Lavede lige et par hurtige google søgninger og kunne ikke finde dig på noget relevant. Og det er på trods at dit super gode domæne navn. Din shop ser sådan middelmådig ud syntes jeg. Den er ikke super god, men heller ikke det værdste man har set. Der er altid ting du kan lave bedre dog. Jeg kunne godt tænke mig at se et mere unikt design hos dig. Hele formen og opbygningen ligner noget out of the box design. Derudover kunne dit logo også være mere professionel syntes jeg. 

Der kunne godt være lidt info om leveringstid. Og jeg kunne også forestille mig at leverings indpakningen er relevant på en shop som denne. Altså at tingene evt. ikke kommer i en gennemsigtig plast pose. Men derumod en diskret pakke, hvor der ikke står dildo.dk på. :) Det kan være du har det stående, men jeg kunne ikke lige finde det da jeg prøvede at smide noget i kurven.

Kan se du er fra Mariager. Vi kan da lige stikke hovederne sammen en dag og braine lidt på hvad du kan gøre for at forbedre din shop. Så kan jeg også fortælle lidt om mine webshops. Jeg er fra Hobro, så det er ikke langt fra Mariager.

Venligst

Simon Faletnin Olesen.  

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:01

hvad siger dine google analycis tal normalt konvertering  omkring 1-3 % er meget normalt hvad jeg har læst mig til

hvad siger din google analycis er det relevante besøgene der kommer ind på din side

markedet er hårdt presset i prisen er du sikker på dine vare er billigere hos dig de må i hvert fald ikke være dyrere så vælger mange kunder dig fra

vedr seo er der ikke lavet det vildeste https://www.majesticseo.com/reports/site-explorer?folder=&q=http%3A%2F%2Fwww.dildo.dk men køre du evt adwords

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hobro
Tilmeldt 17. Oct 12
Indlæg ialt: 20
Fra  Soft2tal Skrevet kl. 00:25

Hej Rune

Med sådan et domænenavn burde man ikke kunne gå galt i byen.

Prøv evt. lidt målrettet facebook annoncering. Det koster dig jo kun noget, når folke klikker sig ind på din side.

Mht design - mmmmmmm - kunne godt blive i tvivl om, om det var Matas jeg besøgte. I denne boldgade kunne det vel godt have et lidt mere "intimt" anstrøg - uden at overdrive.

Du ved - definitionen på god smag er i virkeligheden at modstå fristelsen til overdrivelse.

:o)

Bedste hilsner Peter (i øvrigt også fra Hobro)

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 00:45

Hej Simon,

Jeg bor på Mariagervej i Hobro ;)

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 00:46

Hej Mikael,

Jeg har ikke sat alt op i Google analytics, da jeg lige er blevet partner i shoppen. Men jeg er sikker på at vi er billigst med stortset alt.. Tror du det er SEO der halter lidt?

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 00:47

Hej Peter,

Jeg har prøvet på facebook, men de tillader desværre ikke reklamer af den slags :) .. Men ellers godt forslag.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:57

seo halter lidt men jeg sender lige en PM

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 2. Sep 12
Indlæg ialt: 113
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 01:00
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Jeg synes det er en fin side og et rigtígt godt domænenavn.

Jeg har en hjemmeside, hvor du kan få reklame for din webshop. Jeg kan i øjeblikket oprette en konkurrence helt gratis til dig, og din eneste udgift et et eksemplar af et produkt, som du gerne vil sætte på tilbud og forsendelse i Danmark. Du kan jo tage et kig på siden: gætprisen.dk

På gætprisen.dk skal man være fyldt 18 år for at oprette en bruger, så det er jo lige din målgruppe. Du kan kontakte mig på gaetprisen@hotmail.com . Jeg håber jeg hører fra dig.

Venlig hilsen Tabita Zinck. 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 01:03

- Designet kan forbederes voldsomt. Det er lidt som om, at det ikke er helt sammenhængende - særligt menuen.

Inspiration til design kunne være:
http://cms.template-help.com/magento_32228/
http://livedemo00.template-help.com/osc_33350/index.php
http://www.templatemonster.com/demo/37365.html

- Du har ingen læg i kurv-knapper på samtlige forsidevarer. Det betyder, at jeg som potentiel kunde skal klikke ikke bare en, men to gange, før jeg overhoved kan købe dine varer. For hvert klik bliver jeg præsenteret for nye billeder og ny information, som jeg skal tage stilling til, før jeg køber et produkt. (hvad jeg kan se, så skal man ikke vælge farve eller størrelse eller lignende, så det er helt unødvendigt!)

- Det virker malplaceret med nyhedsbrev og kontakt, i min optik. Personer der ønsker en diskret levering, formoder jeg ikke, vælger at tage røret og råbe "Heey !  den dér 35 cm blackhammer, som du har i shoppen, kan den bruges analt?".  Med andre ord, sørg for at ALT nødvendig information er tilgængelig på hjemmesiden. - Evt. lav en anonym mulighed for, at man kan stille spørgsmål til et produkt. Igen kender jeg meget lidt til dildobranchen, men det er blot mine tanker..

- Dit topbanner indeholder relevante informationer, men man overser det let. Overvej en mere elegant løsning som jeg tidl. foreslog vestjyskdyremagasinhttp://vestjyskdyremagasin.dk/themes/furniture/img/logo.jpg

- Få lavet et 1page-checkout.

Flere besøgende (de kan givetvis kombineres let og elegant i en og samme blog :-)):
- Overvej en sexbrevkasse
- Blog! - kunne være omkring forskellige emner
- Anmeldelser (evt. på bloggen)
- Hvis du har mod på det, så en videoblog / videoanmeldelser 
- Nanna's sexbrevkasse på youtube er jeg faldet over et par gange, hvor hun anmelder produkter - måske du kunne tage kontakt til hende? 
- Sexministeriet på DR kunne måske være interessant
- Ellers er der adskillige sexbrevkasser, som du kan finde inspiration hos. Evt. kunne du indgå samarbejde med Womans sexbrevkasse og give en præmie til månedens læserspørgsmål eller måske de har en læserhistorie ala M's, hvor vinderen får sprut tilsendt. Det er i hvert fald god reklame :-)

Blot lidt hurtige tanker.. Har du brug for mere sparring, så kontakt mig gerne - vil meget gerne hjælpe til.

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)