Hej derude! Jeg bruger forresten unoeuro.com Håber i kan hjælpe, og på forhånd tak! |
Er det .dk, .com, .net, org, .tm, eller? :)
Venlig Hilsen
Lucas Rolff
Hej derude! Jeg bruger forresten unoeuro.com Håber i kan hjælpe, og på forhånd tak! |
www.SmartSneakers.dk - De super smarte sko med lys i!
Besøg også HosLange.dk - Din isenkræmmer!
Er det .dk, .com, .net, org, .tm, eller? :) Venlig Hilsen |
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Hej! Glemte helt, at sige det er .dk domæner jeg skal bruge :-) |
www.SmartSneakers.dk - De super smarte sko med lys i!
Besøg også HosLange.dk - Din isenkræmmer!
Jeg mener at 45 kr er det billigste du kan få et .dk domæne for. Meebox er et af de webhoteller der sælger domæner til den pris: https://my.meebox.net/domainchecker.php Med venlig hilsen Nima |
Det absolut billigste skulle jeg mene er mlhosting, men hvis du har et par domæner eller mere, er det billigere bare at købe ét 10gb hotel hos meebox og så ligge dem alle sammen der. Jeg er selv ved at rykke en 5-6 domæner derover :) vh |
Har været ualmindelig tilfreds med at benytte gratisdns.dk til mine domæner. Har før haft problemer med at flytte domæner væk fra div. webhotel udbydere, det er lidt nemmere med en dns service der er uafhængig af webhotel/vps udbyderen. |
Softwareudvikler med speciale indenfor skalerbare webløsninger. PHP, MySQL, Puppet, Python, Apache, nginx, HTML5, m.m.
http://bitmasch.com/
Det er klart billigst at købe .dk domæner hos Meebox (www.45kroner.dk) som det fremgår af domænet koster disse kun 45 kroner :-) Mange mener webhosting.dk er billigere da de kun tager 44,75 - Meeeeen, der er så også gebyr på kort betaling ;-) |
Hej Emil :) Jeg har skrevet et indlæg om hvordan du kan købe domænenavn til 9 kr., og dem kan du sagtens skifte over til fx Unoeuro, ved at skifte deres navneservere i Dk-Hostmaster. Det må nok være de billigste domænenavn du kan købe :) Og der er både .dk, .com, .info mv. |
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.