Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

YE - Rosengårdscentret 2006?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Aug 05
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for rådene. Jeg synes selv det gik rigtigt fint. Vi vandt intet men fik nogle nye kunder, og fik snakket med en masse kunder.

Hvad med jer på VisionMind? Fin stand forresten.. ;)
Tilmeldt 2. Oct 05
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 00:12
Fordelen da drenge, jeg havde oprettet en tråd og spurgt om der var nogle som skulle med til Odense. Jeg var der også :)

Jeg er rimlig sikker på jeg fik snakket med Vision mind... Men jeg er ikke sikker... Hvad var det i solgte?

Men ellers ses vi vel alle til DM ??
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 00:14
Rudi hvilken YE virksomhed kommer du fra?

Husk YEAD er der altid for jer!

Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com

Tilmeldt 2. Oct 05
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 00:16
Vi hedder Manspot.dk i/s..

Men jeg bruger dog mest messerne til at gøre lidt reklame for websiden. Det er ikke meningen vi skal sælge noget, som sådan.
Tilmeldt 6. Nov 05
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 12:09

Jo tak, tja - Vi vandt heller intet. Men for satan de er gået amok i klassen, specielt direktør Ole Kjær, som højst sandsynligt også læser det her indlæg. At give konkurrenten gode råd er åbenbart dyrt. Hva fanden, forstår ham ikke.

Dog et par spørgsmål mht. YE. Altså, I var tre med til messen der, hvad med ham der Bent Martinussen ? Hvor kommer han ind i billedet ? :S
Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Aug 05
Skrevet kl. 13:47
Dato: 2/22/2006 12:09:00 PM Forfatter: Patrick Petersen

Jo tak, tja - Vi vandt heller intet. Men for satan de er gået amok i klassen, specielt direktør Ole Kjær, som højst sandsynligt også læser det her indlæg. At give konkurrenten gode råd er åbenbart dyrt. Hva fanden, forstår ham ikke.

Dog et par spørgsmål mht. YE. Altså, I var tre med til messen der, hvad med ham der Bent Martinussen ? Hvor kommer han ind i billedet ? :S

Hej igen (unskyld jeg ikke havde tid til at snakke på messen i odense, men har ikke været på amino siden jeg skrev det første indlæg om messen, så vidste ikke hvad du snakkede om)

Det er en som arbejder freelance for os, vi kan jo ikke ligge og køre Danmark tyndt for kunderne, det er jo kunderne der skal betale for det så, så vi har valgt at hyre nogle til freelance arbejde. Vi søger forresten flere.

Vi er jo gået skridtet videre end YE, så vi er blevet momsregisteret og fået kontor i Rødding i www.ihsyd.dk (forresten et rigtigt godt sted at starte som iværksætter).

Mvh.
Henrik F. Martinussen
Tilmeldt 6. Nov 05
Skrevet kl. 00:45

Jo, men er I så, efter momsregistreringen gået ud af YE? :S

Og hvorfor er Rødding et super sted, bliver jo helt nysgerrig.
 - Er det billigere eller hvordan?
Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Aug 05
Skrevet kl. 08:43
Dato: 2/23/2006 12:45:28 AM Forfatter: Patrick Petersen

Jo, men er I så, efter momsregistreringen gået ud af YE? :S

Og hvorfor er Rødding et super sted, bliver jo helt nysgerrig.
- Er det billigere eller hvordan?

Nej, vi er stadig med i YE, vi går jo stadig i skole.. Et par måneder endnu. Det var egentligt lidt fejl bedømt vi blev momsregisteret, regner med mere samarbejde med bilforhandler, men det kom aldrig rigtigt.

Ang. Rødding: Ved ikke om det er billigere end andre steder. Vi har ikke fået vores regning endnu, så ved ikk hvad det kommer til at koste. Det er bare forholdsvis nye bygninger med en god atomsfære,  så det er præsentabel når vi har kundebesøg og møde med forretningsforbindelser.
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 14:06

Heey drenge,

Glæder mig til at se jeres stande og høre jeres scenepræsentationer imorgen! (hvis I kommer videre fra indledende runde)  

Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com

Tilmeldt 6. Nov 05
Skrevet kl. 01:01

Jo, men tak skal du have Jacob :)

Og på trods af det had det vil skabe.. Pyt..

Held og lykke som sidst - Må det bedste firma i vores amt vinde ;D
Side 2 ud af 3 (25 indlæg)