Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

YE - Rosengårdscentret 2006?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Aug 05
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nogle herinde fra der er med i young entreprise i år og skal med den 27. januar til messe i Rosengårdscentret, Odense..?

Eller nogle som har været med til YE de sidste par år, som kan give nogle tips fra sig?

På forhånd tak.
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 23:22
Hej Martinussen,

Jeg deltog i salgsmessen i Rosengårdscentret sidste år, og vi regner bestemt med at skulle stille op.

Hvad kunne du tænke dig at vide noget om? Bedømmelseskategorier? Eller noget andet?

Mvh Rasmus
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 00:25
Kom ind på www.yead.dk og snakke med tidligere og nuværende deltagere ved Young Enterprise, vi kan hjælpe til med en masse praktiske spørgsmål, vi har et godt debatforum.. Spred lige budskabet til jeres YE kollegaer og venner..

Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com

Tilmeldt 6. Nov 05
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 23:15

Hey, regner selv med at komme med nu her den sidste weekend i januar hvis jeg har tiden til det, med virksomheden Vision Mind.

Men ellers, øvelse, virkeligt.. Drik noget vand og mørkt chokolade så dit sukker er iorden, ikke for højt så du bliver nervøs og ikke for meget at drikke for du skal jo også af med det, og standen skal passes!

Før dommerne kommer og hvis du ER nervøs eller spændt, hvad du vil kalde det. Så kør lidt åndedrætsøvelser.. Kig dem i øjnene så de føler du snakker til dem, kig ikke på det bag dem eller på gulvet, ikke bare en enkelt gang.

Hvis de vil trykke dig i hånden, og hvis du ikke er "god" til det, så giv dem et fast håndtryk så du viser dem der er styr på det, og du ikke har et eller andet slasket håndtryk, der er ikke noget jeg hader mere end en som virkelig ikke fatter hvordan man giver hånd. Har været til flere møder med bankfolk, advokater og generelt topfolk.. Og de har mange af dem haft nogle fuldstændige elendige håndtryk.

Så det ville jeg synes var en idé, øjenkontakt og et godt fast håndtryk.

Ellers, vær'' dig selv.. Smil og vær'' udadvendt. Og som sagt, sæt dig 100% ind i det stof du vil af med til dommerne.

Ønsker dig held og lykke ;) Må den bedste virksomhed vinde :) Min virksomhed vandt ret godt til det første lokale mesterskab :)
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Skrevet kl. 01:56
Dato: 1/7/2006 11:15:14 PM
Forfatter: Patrick K Petersen

Hey, regner selv med at komme med nu her den sidste weekend i januar hvis jeg har tiden til det, med virksomheden Vision Mind.

Men ellers, øvelse, virkeligt.. Drik noget vand og mørkt chokolade så dit sukker er iorden, ikke for højt så du bliver nervøs og ikke for meget at drikke for du skal jo også af med det, og standen skal passes!

Før dommerne kommer og hvis du ER nervøs eller spændt, hvad du vil kalde det. Så kør lidt åndedrætsøvelser.. Kig dem i øjnene så de føler du snakker til dem, kig ikke på det bag dem eller på gulvet, ikke bare en enkelt gang.

Hvis de vil trykke dig i hånden, og hvis du ikke er ''god'' til det, så giv dem et fast håndtryk så du viser dem der er styr på det, og du ikke har et eller andet slasket håndtryk, der er ikke noget jeg hader mere end en som virkelig ikke fatter hvordan man giver hånd. Har været til flere møder med bankfolk, advokater og generelt topfolk.. Og de har mange af dem haft nogle fuldstændige elendige håndtryk.

Så det ville jeg synes var en idé, øjenkontakt og et godt fast håndtryk.

Ellers, vær'' dig selv.. Smil og vær'' udadvendt. Og som sagt, sæt dig 100% ind i det stof du vil af med til dommerne.

Ønsker dig held og lykke ;) Må den bedste virksomhed vinde :) Min virksomhed vandt ret godt til det første lokale mesterskab :)

Jeg ønsker da Vision Mind pøj pøj... Husk Y2Y fik 100 point sidste år så I har noget at leve op til!

Tilmeldt 6. Nov 05
Skrevet kl. 15:36

Jamen jeg takker på virksomhedens veje :) Du og nogle venner var jo også inde at fortælle om Y2Y, vi skal nok få top point, vi vandt fx for bedste logo i sædding centeret :)

Men tak :)

En anden ting, kan du støtte mig i noget det jeg siger - Lige så meget for at hjælpe Martinussen :)
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Skrevet kl. 15:41
Bedste logo? I vil få jer et chok, vi havde et kanon fedt logo sidste år, men blev nummer 94 mener jeg i bedste logo. Folk som havde lavet deres logo i WordArt i Word fik flere point end os, hvor vi havde en hel mappe med hvor vi vidste hvilke formater og størrelser logoet kunne leveres i. Konkurrencen derovre kan godt være unfair, grundet der er så mange forskellige dommere. Det skal man bare være forberedt på..

Tilmeldt 6. Nov 05
Skrevet kl. 15:55
Tak! - Kan godt huske I havde fået en eller anden dygtig til at lave det, og så fik i bare sparket. Håber det går, selv synes jeg ikke vildt om logoet, men altså det er svært som nystartet virksomhed jo at bruge de store drenge, for der er desværre alt for få som vil støtte op omkring en "lille" ting som et logo. - Skal du selv med i år eller er der travlt med skolen?
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Skrevet kl. 16:00
Jeg skal ikke med som Young Enterprise deltager, men hvis jeg når en masse lektier i løbet af ugen og er kommet godt igang med SSO forberedelse, vil jeg nok være tilstede som official for Young Enterprise.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Skrevet kl. 16:26
Jeg faldt lige over denne PDF fil, den brugte vi sidste år inden vi tog afsted så ved hvad man hvad man skal have klart og hvad dommerne kigger efter..

http://www.ja-ye.dk/ye-filer/salgsmesse%20bed%F8mmelsesskema%20-%20samlet.pdf

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)