Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For fuld skrue - virksomhedens frokostordning - overtaget af køkken cheferne!!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bare en god historie i disse for alle i erhvervlivet så vanskelige tider - Så fik vi flere Iværksættere - Merric´s Catering køre nu videre, men med personalet der om nogen kender kunderne for de har været der i mere end 10 år og er nu i ejerkredsen!

Så skete det - min svigersøn har nu efter mere end 10 år som køkkenchef i frokost- leverandør virksomheden www.merricks.dk overtaget denne. Som er leverandør af frokostordninger til mange virksomheder.

De leverer også julefrokosten og meget andet til private arrangementer som:

Merrick´s tilbyder:
• Firma frokost - og mad til:
• Firma fest
• Receptioner
• Bryllup
• Fødselsdagsfest
• Barnedåb
• Konfirmationer

check også lige Ditte´s Kager og søde sager, her: http://ditteskager.blogspot.dk/

Måske du lige nu leder efter en frokostordning/leverandør deraf så se lige på dette!
Og du kan roligt hilse fra mig og sige at jeg har anbefalet Merric´s Catering og Ditte Kager og søde sager! - se så hvad der sker!

Håber i alle klare jer ok gennem disse for mange noget hårde tider - selv driver jeg med min handels -og konsulentvirksomhed!

"Intet er Så Hæmmende for en Udvikling som Frygten for en Fiasko" - husk på det!

Livet er jo fuld af muligheder og udfordringer - man skal turde - og holde fokus så komme rresultasterne også held og lykke med projektet!  

All the best
God fornøjelse

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)