Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Artikler.. hvilken pris? :-)

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

iByenAarhus.dk:
Godaften
Jeg synes de priser der nævnes her, er vanvittige billige. Hvis man kan skrive gode og fejlfrie tekster til den pris, er jeg imponeret. Jeg oplever ikke at markedet på artikler er presset. De gode tekstforfattere der skriver gode og fejlfrie artikler, har mig bekendt meget at lave. Paradoksalt er prisen også en del højere-:)
Vh Kristian

De artikler der laves til de priser, og der hvor det umiddelbart ser ud til trådstarteren kan starte, er tekster stort set kun beregnet til SEO. Det marked er presset - og meget er hverken noget specielt skriftligt eller fejlfrit, men det virker mht. SEO. De kan dog også for mange skrives hurtigt, da kvaliteten skriftligt ikke behøver være i top - og nogle kan lave en ok forretning ud af det. Det er jo dog altid en fordel at kunne skrive nogenlunde. 

Et andet marked er rigtige artikler - dem der er fejlfrie, velformulerede, godt struktureret, og hvor der er viden/research bag. Kan man skrive disse, skal man nok få kunder - og kunne tage en højere pris. Men det er ikke hvem som helst, der kan være på dette marked - og det tager længere tid.

Det er dog ærgerligt, når folk så forventer at få de rigtige artikler til SEO-teksternes pris. Og med alle dem, der vil skrive SEO-tekster, fordi de fleste kan gøre det, vil markedet være presset, da der er mange om buddet.

Men jeg er enig i, det er vanvittigt billigt. Men der er flere her på Amino, der har en forretning med at skrive tekster for 20-25 øre pr. ord (primært unge), men hvor teksterne jo heller ikke er nogle, der er brugt vanvittig lang tid på, men som er effektive mht. SEO.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten Johansen:

Hej Amino'er :-)

Jeg er faktisk gået hen og blevet mere og mere glad for at skrive artikler især til mine egne sider, at jeg egentligt gerne vil tilbyde min hjælp til at skrive artikler for andre.. Jeg besidder efter min egen et okay dansk skrivning.

Har bare et enkelt problem.. Hvilken pris kan forlange når man ikke har den store erfaring osv? er det 15 øre pr ord eller hvordan?

Vil du benytte dig af mit tilbud, hvis jeg tilbød artikler til 15 øre pr ord?..

Jeg kan levere artiklerne indenfor få dage..

Er det noget du vil slå til på hvis det var?

Ser frem til at hører fra nogen

Morten 

Dette skal ikke tolkes som et angreb af nogen art, men hvis standarden (både stavning og formulering) der kan forventes i dine artikler er på niveau med dit indlæg her, så ville jeg blive skuffet, hvis jeg havde betalt mere end den pris du selv nævner. Der er til gengæld også et stort marked i det prisleje og den kvalitet.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)