Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger du hjælp til diverse ad-hoc WordPress-opgaver el.lign.?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er,

Jeg besidder stor erfaring og brede kompetencer indenfor WordPress, hvorfor jeg gerne vil tilbyde at hjælpe med diverse ad-hoc WordPress-opgaver. Jeg har både erfaring med opsætning af selve systemet, installation og opsætning af en lang række plugins, fejlfinding af plugins og temaer samt udvikling af temaer baseret på dine ønsker.

Jeg yder en hurtig leveringstid og bestræber mig på, at besvare mails, SMS’er og lignende indenfor et kort tidsrum. Grundet mine relativt små månedlige udgifter, kan jeg hjælp dig for en yderst fordelagtig timeløn, der lyder på 150 kr. ekskl. moms. Selve faktureringen vil dog foregå på et månedsmæssigt basis, da dette vil gøre det nemmere for begge parter iht. bogføring.

Jeg har tidligere - og gør det stadig - løst ad-hoc WordPress-opgaver for bl.a. Jakob Bank, der har forfattet et lille skriveri om mit arbejde:

“Jeg har efterhånden brugt Nicolai til en hel del freelance-opgaver og kan roligt give ham mine varmeste anbefalinger. Vi kommunikerer hurtigt og problemfrit, og han overholder altid sine aftaler og leverer rigtig god kvalitet.

Han tænker selvstændigt og er ikke bange for at komme med forslag, og han kan finde ud af at sige nej, hvis jeg beder ham lave noget, der efter hans mening ikke vil blive godt. Vi har et virkelig godt og professionelt samarbejde, og så skader det heller ikke, at han er en rigtig hyggelig fyr.”

Finder du ovenstående interessant, så skal du naturligvis ikke tøve med at kontakte mig, enten her i tråden, via PB eller per mail.

Slutteligt ønskes I allesammen en formidabel aften og al held og lykke i fremtiden!

Med venlig hilsen,

Nicolai Busekist Ohlsen

Passionsfyldt og ivrig iværksætter!

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)