Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogle af Outlook mailene der går i spam?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 99
Fra  Hickman Pages / www.campingoversigten.dk Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg skal til at sende mails ud til kunder, og vil gerne vide om der er nogle af mailene som ryger i folks spamfolder. Er dette muligt med en plugin til MS Outlook eller hvordan? da jeg meget gerne vil anvende Outlook til at sende fra.

På forhånd tak

Sammenlign priser på campingpladser i Danmark til din campingferie på campingoversigten.dk

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 14:34
Hvor stor er din mailliste?
Du kan roligt regne med at din udbyder har en grænse for hvor mange mails du kan sende i et hug.
Jeg tror du skal vælge et prof nyhedsbrev system i stedet for outlook. Du har også mulighed for at se historik, i et sådant. Hvor mange åbnede, hvem åbnede, hvad klikkede de på etc.
Og så undgår du også problemet med at blive spærret ved udsendelse af for mange mails.
Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 01:09

Hej Jes,

Man kan ikke måle på afsenderklienten hvad der rammer indbakke og hvilke der leveres til spam.

Det man kan se som afsender er, om adressen findes eller ej - og så en masse nuancer af det.

Vi tester med et anderkendt værktøj, der fysisk tømmer en række postkasser (ret mange for at være mere præcis hos hver eneste udbyder). På den måde kan vi "se" hvor mailen er landet.

http://mailplatform.dk/sample-page/leveringsevne-deliverability/

Du er velkommen til at prøve vores løsning gratis i 30 dage - vi hjælper dig tilmed godt i gang.

Kim

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)