Hej Ville lige høre Aminoers mening om, at smide partneres logo på forsiden? Vi har 2 partnere som er meget anerkendte inden for vores branche og deres logo på forsiden med en lille tekst: "I samarbejde med" ville være en god ide tror jeg. Nu er jeg dog blevet lidt i tvivl da jeg jo ikke vil have alle vores kunder til at klikke på dem og dermed fjerne fokus fra vores egen side. Tror ikke vores partnere er interesseret i at lægge et logo op uden at det linker.. Hvad siger I? Bør jeg ikke bare gøre det og så håbe vores egen side er interessant nok så de bliver her ;) ? /BB |
"Partner" logo på forsiden?
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Du kan jo sagtens sætte deres logoer på din side, uden at linke til deres hjemmeside, hvilket jeg blot syntes du skal gøre. |
// Jesper Skov
Hej, Du kan også lade logoerne linke til en særskilt side på dit website hvor du forklarer om samarbejdet og hvorledes det styrker din virksomhed eller hvilke fordele det har for dine kunder. Har dine besøgende således lyst til at trykke på de "kendte" logoer, så holdes de stadig på dit website. Du kan så evt. linke til partner-sitet fra den nye side. Held og lykke med det |
Med venlig hilsen
Grønkjær - Promotion Bag ApS
|
Det afhænger vel af branche samt hvilke samarbejdspartnere det er, men som hovedregel vil jeg altid tro at man kan få noget positivt ud af at fremvise et brand som kunderne allerede kender til og muligvis har tillid til, det vil forstærke ens eget image. |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)