Jeg synes for det første ikke at designet stemmer overens med produktet. Grøn maling? Hvad med noget lækkert hi-fi . højtalere og mkrofoner og den slags.
Dit grafik oppe i højre hjørne er hakket og ser i det hele taget lidt malplaceret ud. Jeg ville fjerne det helt, og det samme med de tre store ikoner på forsiden (som jeg gætter på fulgte med designet/themet?).
Men det værste er dog kvaliteten på dine videoer, og særligt lyden er direkte kriminel, da det jo er selve det produkt du sælger. Lyden er skrattende visse steder, nogen steder for skarp, andre steder for uskarp, og man kan bare høre, at du virkelig har haft gang i effektknapperne :-)
Alle dine klip indledes med, at man kan høre du tænder for mikrofonen. Det må bare ikke ske! Jeg ville aldrig stole på, at du kunne levere et speak i en ordentlig kvalitet, når du ikke engang kan redigere dette væk. OG det er en skam, for stemmen er der ikke en finger at sætte på. Den er rigtig god.
Jeg synes også at du har sat farten lige lovligt meget ned visse steder. Og så må jeg sige - og det kan godt være det bare er mig - at den video hvor du præsenterer firmaet, får mig til at tænke på et gigantisk klimaks med milliarder af sædsæller som farer rundt i universet og befrugter æg/planeter med lysets hastighed 
Overvej at skrue MEGET ned for det visuelle, medmindre at det direkte understøttes af speaket. Og ihvertfald: upload dine videoer i høj kvalitet, men selvfølgelig først når grundkvaliteten er i top.