Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er jeres mening om site ?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Bording
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 239
Fra  FastSpeak Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er et ny startet firma, som tilbyder speaks, til fx. telefonsystemer, reklamer, og andre spots etc.

Jeg er lidt i tvivl om mit site er godt nok, håber på input fra jer ?

FastSpeak.dk - Nemt - Hurtigt - Billigt 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 09:20

Hej Thomas,

Teksten bliver meget utydelig pga den grønne "maling" du har i baggrunden. 

Sitet er faktisk rigtig pænt, men du skal have fat i en anden baggrund :-)

Fjern muligheden for at folk kan kommentere på dit site. Din produkt ligger ikke op til kommentare.

Der skal meget mere tekst på side, man bliver i tvivl om hvad det er I kan. Der skal være nogle større skrifttyper på forsiden.

btw god speak, alt for langsomt til min smag, men stemmen er rigtig god til formålet.

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:06

det er denne her side der ønskes kommentar på http://intercomment.dk/ ?

jeg synes din side er for grå og tekst tung få mere videoer på siden

jeg savner en om jer side en kontakt side

det social medie google plus

cvr nummer på siden vis det haves

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Bording
Tilmeldt 10. Aug 12
Fra  FastSpeak Skrevet kl. 10:12

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:33

okay den side det viste jeg ikke

lige nu er det kun domæne navnet i titlen udnyt det bedre der kan vises op til 70 tegn og lav alle titlerne unikke på jeres side

denne side synes der i mod mangler 2-3 linjer mere tekste forsiden lidt skal der også være for søgemaskinerne skyld og brugernes skyld start kort ud om siden

få på kontaktsiden og i fodnoten på siden jeres cvr nummer det ville klart hjælpe på denne her side giver siden mere troværdighed

få de social medier på siden google plus , facebook og twitter  det er en klar fordel at lunne likes og plusse siden og dele denne side .

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 11:55

Jeg synes for det første ikke at designet stemmer overens med produktet. Grøn maling? Hvad med noget lækkert hi-fi . højtalere og mkrofoner og den slags.

Dit grafik oppe i højre hjørne er hakket og ser i det hele taget lidt malplaceret ud. Jeg ville fjerne det helt, og det samme med de tre store ikoner på forsiden (som jeg gætter på fulgte med designet/themet?).

Men det værste er dog kvaliteten på dine videoer, og særligt lyden er direkte kriminel, da det jo er selve det produkt du sælger. Lyden er skrattende visse steder, nogen steder for skarp, andre steder for uskarp, og man kan bare høre, at du virkelig har haft gang i effektknapperne :-)

Alle dine klip indledes med, at man kan høre du tænder for mikrofonen. Det må bare ikke ske! Jeg ville aldrig stole på, at du kunne levere et speak i en ordentlig kvalitet, når du ikke engang kan redigere dette væk. OG det er en skam, for stemmen er der ikke en finger at sætte på. Den er rigtig god.

Jeg synes også at du har sat farten lige lovligt meget ned visse steder. Og så må jeg sige - og det kan godt være det bare er mig - at den video hvor du præsenterer firmaet, får mig til at tænke på et gigantisk klimaks med milliarder af sædsæller som farer rundt i universet og befrugter æg/planeter med lysets hastighed Surprise

Overvej at skrue MEGET ned for det visuelle, medmindre at det direkte understøttes af speaket. Og ihvertfald: upload dine videoer i høj kvalitet, men selvfølgelig først når grundkvaliteten er i top.

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 12:08

Hej,

Enig i de andre kommentarer!

Banneret øverst til højre ville jeg fjerne - Det er svært at læse og virker mærkeligt at det skal være der.

Få tjekket siden for stave- og andre sproglige fejl - Der er en del og det trækker virkelig ned hvis man vil virke professionel.

Selve jeres tema på hjemmesiden kan jeg ikke forstå. Hvad har den grønne "bølgeagtige" ting at gøre med jeres produkter og firma?

Jeg synes ikke i hjælper kunderne nok til at komme igang.. Der er nogle store billeder på forsiden man man kan ikke klikke på dem eller komme i gang. Få nogle ting ind på siden som en kunde kan udfylde for at komme videre - I skal ikke bare forvente at de gider skrive en mail til jer.

Generelt synes jeg at I bør ændre hele hjemmesiden så i fremstår mere professionelt.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 12:25
Hej Thomas,

Her er hvad jeg får når jeg klikker på det link: Intet fundet

Beklager, men der blev ikke fundet noget i arkivet. Måske vil en søgning hjælpe dig til at finde et relevant indlæg.

Det er vidst ikke helt korrekt? :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:28

desuden ikke vild med baggrund farver og tekst både hvid og grøn baggrund gør tekste at læse , jeg sætte en ens artet baggrund til tekst og grafik hvor der ikke er tekst

Fra Bording
Tilmeldt 10. Aug 12
Fra  FastSpeak Skrevet kl. 14:21

Hej,

Mange tak for alle jeres inputs!

Jeg vil straks gå videre, og få sitet opdateret

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)