Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

The Evolution is comming? Eller hvad?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
MSN, Myspace, skill gaming og social networking i et stykke software? Gratis for alle at være med og lave forretning?

Det lyder umildbart ikke helt dumt.

Hvad tænker i ?

http://www.evolutioniscoming.com/EVO197489MH  - Ja det er mit ID i enden af urlen, hvis i signer jeg op skader det jo ikke :-)

Efter sigende skulle MTV og Sky Tv være intereseret/partnere i EVO og firmaet lyder til at have en seriøs bagrund. Selve softwaren skulle udgives den 15 Juli ( På et stadion i USA med TV og det hele) indtil kan man pre registrer sig og derved få en gratis konto, hjemmeside og muligheden for at skabe en indkomst i fremtiden.

Hvad siger folket ? Er det noget man burde udsætte alt sin traffik for eller er der chance for dårlig karma?

Det virker noget amerikansk og diverse videoklip virker næsten skræmmende

http://www.youtube.com/watch?v=t8_pmE8U4O4
-
&mode=related&search= ( Se evt related )

Jeg tænker: Man kan få en gratis konto nu og hvis det bliver et HIT; jamen så har man da muligheden for at bruge konceptet.... Det er ikke noget at tabe..

Aminoer - spam mig med viden, kritik og research tak :-)
Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 23:26
Dette har jeg set på et af de andre tråde tidligere, og som jeg også sagde til ham, siger jeg nu til dig også.

Jeg har set for mange miste både familie, hus, arbejde og en formue på spil p.g.a. ludomani, så at få folk til at spille er ikke noget for mig

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:54
Der er helt sikkert noget betænkeligt - eller skal jeg sige tankevækkende - i at arbejde med en forretning hvor man promoter spil, som jo i den grad er ensbetydende at man som med lotto sætter sin lid til at vinde den store gevinst. Når det så er sagt, så er det da helt sikkert at for de der elsker at spille, gamble og finder spænding i hver uge at gå efter den store gevinst, ja så er dette koncept da uden tvivl utrolig interessant.

Det bliver ihvertfald hypet ganske meget rundt omkring ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)