|
Kære Amino Venner Mangler du timer i døgnet eller gider du bare ikke gøre rent? Jeg vil gerne overtage din daglige rengøring både hjemme og på kontoret! Jeg ligger en ære i at dit hjem eller kontor bliver holdt skinnende rent og at du altid bliver tilfreds. Jeg dækker København og Nordsjælland. Jeg garantere sønderjysk grundighed hvergang - da jeg er fra sønderjylland ;) Vi lover dig stabilitet. Vi garanterer den nødvendige grundighed og fingerspidsfornemmelse, som gør det muligt at vi altid holder et højt serviceniveau uanset opgavens størrelse. Vi arbejder udfra et princip der hedder ”Det skal være rent, lækkert og dufte godt” når vi forlader din adresse. Helt almindelig rengøring hos private/kontor indeholdende: 150 kr. eksklusiv moms · Tørre støv af på vandrette flader og genstande (vaser, pyntegenstande mv) · Dørkarme, fodpaneler, døre, dørhåndtag · Køkkenskabe/låger udvendig vaskes af · Støvsuge møbler og gulve · Vask af gulve · Badeværelse overalt vaskes og tørres af Som udgangspunkt skal du rydde op inden vi kommer, så alt er tilgængeligt. Hvis du derimod også ønsker oprydning vil rengøringen så tage længere tid.
Hovedrengøring hos private/kontor indeholdende: 150 kr. eksklusiv moms mindst 4 timer. · Tørre støv af på vandrette flader og genstande (vaser, pyntegenstande mv) · Dørkarme, fodpaneler, døre, dørhåndtag · Støvsuge møbler og gulve · Vask af gulve · Alle køkkenskabe og skuffer vaskes udvendigt og indvendigt · Emhætte rengøres grundigt · Pudse vinduer · Støvsugning af vægge og lofter · Køleskab rengøres og desinficeres
De venligste hilsner Christine |
Jeg kan hjælpe dig med din rengøring!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem