Hej Aminoer! Aii, hvor er I dog fantastiske til at hjælpe hinanden med gode råd og ideer. Her læst en masse indlæg vedr markedsføring her i aften. Også jeg er i fuld gang med at lave aftaler med grossister (flere er allerede i hus) da jeg også gerne vil åbne en netbutik. Jeg er fysioterapeut og har en mangeårig interesse for sundhed og helse. Vil gerne sælge gode rene cremer uden parabener samt kosttilskud mm på nettet. Vil gerne markedsføre mig med, at jeg sælger kendte helsevarer billigere end de koster i butikkerne. Er det naivt at tro, at jeg vil kunne leve af det i løbet af et år eller to? Jeg er helt bevidst om, at der er rigtig mange webshops også indenfor helsebrancen, men er der mon stadig plads til en mere? Min mand vil hjælpe med det tekniske ifht selve webshoppen. Men det store spørgsmål for mig er som mange andre herinde markedsføring, markedsføring.... Gode råd ifht opstart modtages med taknemmelighed. Jeg vil stadig arbejde som fysioterapeut (er selvstændig) men håber faktisk at kunne leve af, at sælge kosttilskud og gode rene cremer.....(???) Mange hilsener og tak til alle, der skriver herinde. Det er inspirerende læsning! Karina. |
Hej Karina - som jeg ser det, så er netsalg af kosttilskud osv. en side geschäft mange behandlere har. Om det giver salg, så du kan leve af det er for mig svært at vurdere. Personligt tror jeg på to ting:
1. Sælg kun de varer du selv kan stå inde for - lad være med at hoppe på vognen med varer der ikke har en dokumenteret virkning.
1. Sælg kun de varer du selv kan stå inde for - lad være med at hoppe på vognen med varer der ikke har en dokumenteret virkning.
2. Istedet for at være én blandt mange, så bør du brande dig på dine holdninger
Så tror jeg på, at du kan tjene penge på din idé. Held og lykke
Så tror jeg på, at du kan tjene penge på din idé. Held og lykke