Jeg kunne godt tænke mig at vide hva en medarbejder koster et firma om dagen, når alt er betalt altså feriepenge, forsikring osv. hvis medarbejderen får 125kr i timen.
Hvad er den reelle udgift for firmaet hvis medarbejderen arbejder 8 timer om dagen?
Uden af være ekspert, har jeg hørt man tager de 125 kr. Du tager halvdelen af 125 kr hvilket er 62,5 og ligger det til de 125 kr hvilket er 187,5 kr hvilket er totalt for feriepenge barselspenge ATPforsikringer ovs..
MEN BEMÆRK: Jeg er slet ikke sikker med er noget jeg har hørt
Eh trukket skat? Altså udgiften f.eks 187 kr er en omkostning som i trækker fra som alle udgifter og da overskuddet bliver mindre dermed, ja så sparer i den skat i ellers ville ha betalt af den del af overskuddet. Omvendt skal den ansætte vel lave noget der øger overskuddet, så det er vel mere det i skal se på Den skat I skal indbetale for den ansatte, har ikke noget med sagen at gøre, det er jo en del af de f.eks 187 kr pr time. Det er et ret fornuftigt bud at en timelønnen til 125 vil koste med alt 187 i øvrigt, men det kan regnes på flere måder, måske skal du også regne omkostning til lønbogholderiet, hans arbejdsplads osv,
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER