Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til medarbejder løn?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg kunne godt tænke mig at vide hva en medarbejder koster et firma om dagen, når alt er betalt altså feriepenge, forsikring osv. hvis medarbejderen får 125kr i timen.

Hvad er den reelle udgift for firmaet hvis medarbejderen arbejder 8 timer om dagen?
Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 21:40

Hej

Uden af være ekspert, har jeg hørt man tager de 125 kr. Du tager halvdelen af 125 kr hvilket er 62,5 og ligger det til de 125 kr hvilket er 187,5 kr hvilket er totalt for feriepenge barselspenge ATP forsikringer ovs..

MEN BEMÆRK:
Jeg er slet ikke sikker med er noget jeg har hørt 

Tilmeldt 29. Jun 11
Skrevet kl. 13:55
Okay... 187,5kr i timen, men hvad er den reelle ugift når firmaet har trukket skat osv. Fra?
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47149
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:35

Eh trukket skat? Altså udgiften f.eks 187 kr er en omkostning som i trækker fra som alle udgifter og da overskuddet bliver mindre dermed, ja så sparer i den skat i ellers ville ha betalt af den del af overskuddet. Omvendt skal den ansætte vel lave noget der øger overskuddet, så det er vel mere det i skal se på
Den skat I skal indbetale for den ansatte, har ikke noget med sagen at gøre, det er jo en del af de f.eks 187 kr pr time. Det er et ret fornuftigt bud at en timelønnen til 125 vil koste med alt 187 i øvrigt, men det kan regnes på flere måder, måske skal du også regne omkostning til lønbogholderiet, hans arbejdsplads osv,

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Jun 11
Skrevet kl. 00:06
Lige hvad jeg havde brug for... Takker:)
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)