Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner søges til programmering af hjemmeside

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Mårslet
Tilmeldt 3. Jun 11
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg er 19 år og iværksætter. Jeg kommer tit på nogle spændende projekt, og jeg har en super idé til, hvordan man tjener penge på, andre køber hos tøjbutikker. 

Jeg vil selvfølgelig ikke gå ned i mindste detaljer, men hvad jeg meget kort kan/vil sige er, at det er en slags onlineportal, som vil have alle Danmarks online tøjbutikker samlet på én side, så det bliver lettere og mere overskueligt købe nettet.

Hertil vil der være en masse metoder som jeg har udtænkt til, hvordan man får forbrugerne ind på vores side først og fremmest, og går den vej igennem. Man skal ikke kunne handle gennem siden, men vi linker. Her kan man få mellem 8-10% i kommision! 

Når idéen er gået fra tanke til virkelighed skal hjemmeside blot opdateres engang i mellem og der skal holdes styr på regnskab + brandig. Det er alt, så det er godt gammelt købmandskab vi snakker om, hvor butikken styrer sig selv!

HER søger jeg én person, som er benhård til at lave hjemmesider! Jeg har styr på allifiate netværket til hvordan man gør, og hvis du synes det lyder interessant eller spændende er du meget velkommen til at skrive tilbage! Og når jeg skriver god til hjemmesider, så er det selvfølgelig progamering og det grafiske layout jeg snakker om.

Mvh

Nicolaj Jacobsen

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 18:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Nikolaj,

Den ide som du har fået er på ingen måder unik :) - det hedder affiliate marketing... Og det er EKSTREMT udbredt...! :)

Det er ikke umuligt at få succes med det. Men det er pænt svært...! :)

Held og lykke med det.

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 18:20

Tjek kobstaden.dk

Fra Mårslet
Tilmeldt 3. Jun 11
Skrevet kl. 18:54

Hej Megmet,

Ja den er udbredt, men jeg synes ikke der findes nogle på nettet, som har opnået succes. Miinto.dk har fået succes, men jeg vil ikke have produkter derinde såvel som de har Miinto.dk har..

Onelo: Jeg kan se at denne hjemmeside ser ret ny ud.. Og jeg tror på at de rigtige idéer kan gøre det en succes. Disse sider er ganske enkelt for simple og gør ikke nok til at gøre det lettere at handle som jeg ser det. Det er derfor jeg vil lave min egen, samt på baggrund af, at jeg for et år siden synes det var svært at finde butikker som passer til ens behov.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 19:06
Ikke at det vedrører mig vel... - Men må jeg spørge om hvordan du vil bidrage til sådan et projekt? :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Mårslet
Tilmeldt 3. Jun 11
Skrevet kl. 19:19

Jeg har alle idéerne til, hvordan det skal bygges op. Jeg kører race og kan give det reklame den vej. Jeg har et firma som designer hjelme til motorsportsverden, NJ Design med over 1500 likes på facebook.. 

Jeg ved meget om den kreative del i sådan et projekt og er meget innovativ. Jeg har kørt et projekt op fra bunden før og ved, hvordan man kommer i kontakt med kunderne :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Men hvordan skal programmøren leve mens han laver det? Leverer du dagligt mad og husly?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 19:32
Se, det lyder meget godt når du skriver det på den måde jo? :)

- Med det svar fik vi også lært dig lidt at kende! :) Håber at det lykkedes dig at få ført din ide/drøm ud i livet...

Vh. Mehmet

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 19:38
Niels Henriksen:

Men hvordan skal programmøren leve mens han laver det? Leverer du dagligt mad og husly?

Nikolaj, denne her klarer jeg lige for dig! :) Jeg har selv kørt lidt race, og er en hardcore F1 fan, så derfor kan jeg pr. definition godt lide dig, når du skriver at du kører race! Hehe :)

Niels, nu er det jo ikke sådan så at programmøren han finder, skal slippe alt hvad han har i hænderne, og kun arbejde på Nikolajs projekt? :) det er et side-projekt til ham som på sigt gerne vil have en ekstra lille indkomst..

Vh. Mehmet

Fra Mårslet
Tilmeldt 3. Jun 11
Skrevet kl. 19:40

Godt at høre! Og tak fordi du fik noget om ud om, det havde jeg desværre undladt :/ 

Tak!

Mvh

Nicolaj

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)