Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af legetøj og fede t-shirt/sweatshirt søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer

Min leverandør af legetøj og t-shirt/sweatshirt har desværre lukket sin forretning pga. sygdom, så jeg leder efter en anden leverandør. Jeg er mest interesseret i div. lastbiler/biler/landbrugsmaskiner, påklædningsdukker/set ala Barbie, fjernstyrede ting, men andet kan også have interesse hvis prisen er rigtig. Mht. t-shirt/sweatshirt så må det gerne være nogle, som skiller sig ud fra mængden. Håber der er nogen herinde, som kan hjælpe.

DBH Kim

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:57

Hej

Jeg sidder i Polen, her findes et utal af den slags leverandørere, så hvis du er interesseret

i et samarbejde kan vi enten mødes på skype thomthej eller email tt@thomasthejlade.com

og få en chat om det.

Mange venlige hilsner

Thomas

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 00:58
Hej Kim,

Det er enten det som Thomas skriver, eller i zentrade & alibaba du skal kigge? :) derinde falder de nærmest over hinanden...

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 16:25

Jeg havde mest håbet på at finde en i DK som jeg kunne købe af. Jeg har overvejet alibaba men det ville jo være nemmere hvis jeg kunne Nøjes med at købe i de mængder jeg har brug for i stedet for at skulle købe 200-300 stk pr gang.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)