Jeg synes bare jeg vil dele et lille fif med Jer som jeg lærte i dag ved simpel afprøvning. En hollandsk ven sendte mig et link til info om det nye hjelmkamera fra GoPro, og jeg var jo straks fyr og flamme for at lærer mere om det, men kunne ikke rigtig finde noget info om det på dansk, så jeg besluttede mig for at handle hurtigt, og få smidt en side på nettet med den info om gopro 3 kameraet jeg kunne skrabe sammen. Og det viste sig at give pote. Min ellers småsøvnige blog som kun er under udvikling oplevede pludseligt en del trafik relateret til netop denne gopro nyhed, alle fra danske brugere, og mon ikke nogle af dem også kunne være interesseret i canyoning. puuuha, sikke en lang forklaring, men her kommer fiffet så: Abonner på diverse nyhedsbreve fra spillere både i din branche, og i periferien af din branche, og vær så hurtig på aftrækkeren med at beskrive de vigtigste nyheder på enten din nyhedsside eller din blog. Er du heldig linker andre til din side, spreder det via facebook eller sender det til deres venner, er du uheldig må du bare nøjes med den trafik du får fra google når folk begyndet at vil vide mere om denne nyhed. Håber I kan bruge det til noget, jeg ville i hvert fald lige dele tippet med Jer. Og hvis I vil se hvor lidt der evt. skal til kan I jo klikke på ovenstående link. ps. i forhold til at få siden på google viste det sig at være nok bare at ændrer linket i min profil her på amino (jeg er nemlig ikke en haj til seo, så det virkede som den nemmeste måde at få lidt link juice), efter 4 timer lå siden ret godt ranket. |
Hej Rasmus,
Det er et rigtig godt fif det der :) Jeg stræber også efter at være med på beatet i forhold til mit lille projekt, for at kunne lave det samme nummer...
- Glæder mig til at se hvad det bringer med sig, når der rent faktisk sker noget på det marked, som jeg er den første med... :)
Vh. Mehmet