Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger samarbejdspartnere

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer :)

Jeg sidder med den tanke om at starte en virksomhed op. Et seriøst og amtiøst projekt.
Jeg har selv nogle ideer og tanker omkring forskellige projekter.

Jeg søger dog 3-4 partner, som er villig til at starte et projekt op sammen i fællesskab.
Jeg søger specifikt 3-4 partnere med forskellige kompetencer, således vi er et stærkt og stabilt team.

Jeg har selv mulighed for at kunne lægge et kapital på 100.000kr, med evt. mulighed for mere hvis det bliver nødvendigt.

Jeg brænder utrolig meget for at komme igang, når den rigtig ide er blevet besluttet i samarbejde med alle samarbejdspartnerne.

Jeg bor i Aalborg og søger helst partnere i Nordjylland.

Mine stærkeste kompetencer er, ledelse, salg og markedsføring. Jeg har været sælger/account manager i snart 7 år, hvoriblandt jeg har haft med ledelse at gøre i 2 af årene.  

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 252
Fra  Lashes.dk - Alt indenfor øjenvipper Skrevet kl. 22:34

Hvad for en slags virksomhed vil du starte op? :)

Fra Randers
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 22:46

Hej tboy :)

Jeg er glad for at du spørger - jeg er ret åben omkring hvad projektet skal være.
I første omgang søger jeg 3-4 partnere som er interesseret i at starte noget seriøst op!
Hvorefter vi arrangerer et møde, hvor vi kan snakke ideer osv. igennem og dernæst arbejdsroller og få bygget projektet op i fælleskab.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 23:35
.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)