Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Savner sparring i mit start-up???

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er

Som så mange andre, bruger jeg Amino jævnligt til oplysning, inspiration og nysgerrighed.

Lige pt. er jeg selv i gang med et start-up og forventer at vi er klar til test om ca. 2 måneder. Dog savner jeg ligesindede til at inspirerer, sparre og diskuterer problemstillinger med. Er jeg den eneste?

Er der nogen fra København og omegn, der har lyst til at mødes med jævne mellemrum?

Jeg ville nyde, hvis vi er en lille gruppe mennesker der mødes jævnligt og følger hinandens proces på godt og ondt. Hvor vi kan byde til, med de udfordringer man står overfor og kommer med konstruktive råd og vejledning til hinanden. Jeg har et godt netværk og alligevel savner jeg nogen, der selv er i processen af at skabe sit eget og prøver at ”udleve drømmen”.

Lad mig høre jeres mening og om der er vilje til at mødes.

Bedste hilsner

Mick

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende! Jeg har generelt ikke så meget tid (så der må planlægges), men det lyder dog interessant.

Måske vi kunne finde ud af noget! - jeg bor også i københavn :)

Skal vi tage den over PB?

Mvh

Jakob

Fra Frederikssund
Tilmeldt 11. Dec 11
Indlæg ialt: 49
Fra  Unicom Nordic Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mick,

Vi har mødt hinanden før i RT.

Vi sidder nogle stykker fra RT sammen i et iværksætter kontor i Frederikssund, du er meget velkommen til at komme forbi og sparre og drikke kaffe.

Bare send mig en PM så kan du få detaljerne.

Fra København
Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom, Jacob og Michael

Det er jo ikke fordi jeg er fuldstændig på bar bund, for jeg har et solidt netværk. Så jeg får ikke behov for din fine service Michael,

Jeg savner bare den der iværksætterånd, hvor man har et fællesskab hvor man er i en opstartsfase og kan komme med sparring til hinanden. Sad i et øjebliks frustration og havde behov for at råbe "hjææææææælp" til en eller anden, kender du det Sleep

Synes ideen er fin, så hvis der er stemning for det, synes jeg det kunne være spændende at mødes.

Jeg vil gerne stå for arrangementet, hvor dem som har lyst, tid og overskud, kan mødes. Så må vi se om det kan udvikle sig. 

(ingen betaling, for hver mand/kvinde betaler for sig selv)

Kort om mig.

Jeg er 41 år og ved at starte en markedsplads/portal indenfor oplevelsesøkonomien. Min styrke ligger i salg, markedsføring og tænke kreativt/innovativt/anderledes. Jeg har været i denne start-up længe, men det er endelig ved at tage form og bliver en realitet. Jeg bor i Gladsaxe med Christina og er far til en prinsesse Victoria. Grunden til jeg starter Wauv.dk er fordi der er et hul i makedet og det er en spændende mulighed, på et område som jeg virkelig brænder for.

Byd ind, fortæl om det er interessant og du har lyst til at deltage. Så skal jeg nok komme med tid og sted, hvis der er stemning for det.

Bedste hilsner

Mick 

PS. Tom - Jeg smider en PM for det kunne da være spændende at høre lidt mere om. 

Fra Helsinge
Tilmeldt 11. Sep 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mick,

Det lyder spændende og jeg kunne godt tænke mig at være med. Skriver PM til dig i løbet af dagen.

Michael

Fra København
Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Tak til jer alle for den positive respons, men vælge at lave være da det ikke virkser som om at der er den store opbakning, desværre.

Held & lykke med jeres projekter derude.

Mvh

Mick

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)