Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger eksperter og skribenter til min side. Få trafik til din side via min.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Det er måske ikke det rigtige forum at spørge i, men giver det lige et forsøg alligevel. Jeg har siden www.oddsforslaget.dk - Vi prøver at samle nogle eksperter, som kan være i vores ekspertpanel som vi kalder det. De får deres eget log in, og mulighed for at poste indlæg i kategorien ekspertodds (man får sin egen underkategori) De indlæg skal være om forslag til forskellige odds på kampe indenfor alle sportsgrene.. Siden handler jo om sport, så hvis du blogger om mode, er det måske ikke så aktuelt.

Vi søger folk som er gode til at oddse og som vil dele deres viden med andre..

Hvis du bliver ekspert, må du gerne linke til din egen hjemmeside/blog under din ekspertprofil, samt på alle dine indlæg. Så mangler du lidt linkjuice eller besøgende på din side, er det aktuelt fordi:

Vores side er godt nok kun 14 dage gammel, men på de dage, har der i skrivende stund været 1854 unikke besøgende.. Det laveste var 108 på 1 dag, og det højeste 278. (unikke)

Tilsammen har de over 4000 page views, og næsten 90% af alle de unikke besøgende, læste alle de nyeste forslag den dag de besøgte siden.

Så har du en sportsblog eller andet, kontakt mig nu!!

Venlig hilsen

Kasper K 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)