Forleden dag, var jeg inde på en blog, kan ikke lige mindes hvilken og hvad den hed, med noget med gode råd mht. start af hjemmesider og blogs med mere. Der anbefalede vedkommende som havde skrevet indlægget, at hvis man nu tilfældigvis kendte folk, med hjemmesider eller blogs, kunne bede dem om at Linke til ens hjemmeside/blog og vice versa.
Og eftersom min hjmmeside om kage opskrifter er relativ ny, ville jeg høre om der nogen dejlige og venlige sjæle der kunne tænke sig at linke til min side, og som tak linker jeg selvfølgeig tilbage, hvis det altså ønskes. Ellers et knus får i et Amino istedet :-)
På forhånd mange tak.
Kærlig hilsen
Maria
www.opskrifterpåkager.dk
Prøv vores hjemmelavede kageopskrifter i dag www.opskrifterpåkager.dk Hundredvis af lækre og nemme opskrifter.
Hej Maria. Jeg har lavet 5 links til dig fra 5 forskellige wordpress blogs jeg har. Hvis du vil have en liste over dem så send mig en privatbesked her på amino. Ønsker ikke noget i retur. Held og lykke med siden.
Det ville jeg ikke udtale mig så skråsikkert om. Særligt ikke, hvis vi kigger et år frem.
Ikke hvis det er overdrevet brug, men jeg er rimlig sikker på at det er bedre at have 3 links hvor man linker tilbage end 0 links. Også om 1 år :)
10.000 links hvor man linker tilbage til alle sammen, ikke så godt :/
Enig?
Det er bestemt ikke noget, jeg vil lægge hovedet på blokken på. Jeg har meget svært ved at forestille mig, at reciprocal bolierplate links har nogen nævneværdig positiv effekt, og jeg kan sagtes forestille mig, at de med tiden vil vægte negativt.
Det er bestemt ikke noget, jeg vil lægge hovedet på blokken på. Jeg har meget svært ved at forestille mig, at reciprocal bolierplate links har nogen nævneværdig positiv effekt, og jeg kan sagtes forestille mig, at de med tiden vil vægte negativt.
Men hjemmeside ejere der ikke ved noget om SEO skal jo ikke straffes fordi der linker frem og tilbage. Det er jo en rimlig naturlig ting, i den online sociale verden vi lever i. :)
"Hoved på blokken" Det skal man aldrig gøre når man snakker SEO :)
Man får jo helt lyst til at skifte aftensmaden ud med et par hjemmelavede kager. Jeg har delt din side på face og smider et link på en blog senere (blog'en er ikke klar, så der er nok ikke den store effekt her).